Bloggintresserade

söndag 15 februari 2009

God natt o sov gott.

 


*gäsp* Hua, jag orkar bara inte skriva något nu, eller lägga in bilder. Jag har ju givetvis tittat på dom själv annars hade jag inte kunnat sova.


Han är så fin mitt lilla fammoos hjärta. Är jag tjatig ? Tycker ni att jag skryter mycket ?


Haaaaa de bryr jag mig inte om i såna fall för jag är en stolt fammoo, igår, i dag o för alltid   =)


Måste lägga mig, skriver i morgon hur vi har haft de.


Sov gott


Puss I Pannan


 

6 kommentarer:

  1. game over.............15 februari 2009 kl. 11:03

    om barn å barn barnbarn, för det finns väl inget bättre??? Då e det inte skryt, man har rätt att vara stolt. Så e det bara. Hoppas att du får en underbar söndag i positivetens tecken. Kramisar Åsa

    SvaraRadera
  2. så härligt att läsa Dina kärleksfulla inlägg som handlar om Liam... Naturligtvis ska Du vara stolt som farmor.... Barn ska vara älskade...Kramar

    SvaraRadera
  3. Nää man gör väl inte de , för det är som du säger , de finns inget som är bättre. Ja jag är så stolt så jag skrapar snart näsan i taket hahaha.. Ja du jag vet inte om den va bra, men det va den säkert haha.. Har inte sett att det har funnits kommentarer. Blir galen på detta. Kram kram

    SvaraRadera
  4. Oohh yes jag är så stolt o jag bara älskar allt som har med den lille skiten att göra. Det känns som en kärlekssaga till mitt barnbarn, jag kan inte sluta le =) kram kram

    SvaraRadera