Bloggintresserade

lördag 7 februari 2009

Melodifestivalen firar 50 tv-år

 

Vem i hela friden är det som är programledare ? Jag får klåda när jag ser o hör henne. Flurrig, snurrig o inte ett dugg rolig.

Nää ska hon vara programledare i dom andra programmen oxo ?

Hon pratar för fort så hon snubblar på orden. Det går undan så hon hinner inte svälja saliven. Det låter som

hon har fullt i munnen. Nää, vad är det för nåt ?

Alltså jag vet inte vem hon är ? Hon kanske är jättekänd. Måste kolla tidningen.Petra Mede KOMIKER ?

Nää hoppa upp o klappa mig i bakluckan.

Oh fy vad hemsk hon ÄR. Blääääääääähhh

 

 

Nr 1 Nina Söderqvist ; En sämre kopia av Cheer. Rösten är bra, låten är ganska bra. Rätt gung , ja foten hänger oxo med.

Tycker inte om kläderna, många gör de säkert, men det är inte min grej.  Nja, den kan gå hela vägen

 

Nr 2 Jonathan Fagerlund ; Killen från Jönköping, kom igen nu o visa vad du går för... Offffa han är riktigt söt, socker söt. Mjuk o behaglig röst.

Låten är mer en schlager, ja som en schlager ska vara. JO de tycker jag visst så säg inte emot  =)  Jag hoppas han tar hem ALLT. Men tyvärr

tror jag inte att han gör de, det är nog lite för "mjäkigt" nää det är inte det ordet jag letar efter.

 

Nr 3 Shirley Clamp ; Ett gemensamt intresse har vi haft. jag har oxo samlat på servetter  =)  Det första jag såg va hennes bröst ? Har dom vuxit ? Hon

står ju som en pinne, det ser nästan ut som nån har kört upp en påk uppifrån o ner.. Rösten är svag,, krass o det låter falskt på flera ställen, 

 Låten är bra, lugn o skön. En härlig tryckare, med en sexig man skulle de sitta fint. Klänningen är ok.

 

Nr 4 Scotts ;  Henrik är sexig =)  Snålvattnet rinner för fullt, oj oj oj tänk att få klämma honom på häcken =)  Ok dags att komma tillbaka till verkligheten.. Rösten

är underbar, sexig oj oj vilka ögon han har... Ehh låten är helt ok. Tänk att få kyssa honom aaahhhhhhhhh suck... Oj jag får lite ont i hjärtat, det börjar värka en aning.

Ohhhh det kändes som de va MIG han tittade på. Sorry tjejer =)  (har för mig att han har en känd fru) Oh dom va bra, sexiga, jo de hade jag visst sagt.

 

Nr 5 Emilia ; Hon är vacker, sexig. Hon sjunger bra. Härligt gung i låten. Läckra kläder. Oj jag hänger inte riktigt med här, jag är fortfarande kvar hos Henrik =) Skärpning.

Nja, lite för mjäkigt, de va inget pow i låten. Ville haft lite mer styrka.

 

Nr 6 Alcazar ; Fattade bara att han skulle ha den hemskaste micken. Dom är ju inte gråa i alla fall. Fattas några färger på färgskalan =)  Fart o fläkt, rätt gung, nää för mycket

åååååååmande o kråååååmande för min smak.  Jag förstår inte varför jag inte gillar dom, men jag har aldrig varit förtjust i dom.  Tjejerna gillar jag, men, ja nää jag vet inte. Baah.

 

Nr 7 Caroline af Ugglas ; Baaaaaaah, jag har inte hört låten än.. Henne gillar jag inte, sorry. Hon ser alltid skitnödig eller förstoppad ut. Nu kommer det nog snart ut nåt. Ska inte titta på henne utan bara

lyssna. Jag får erkänna att detta va nog de bästa jag har hört med henne. Hon verkar lägga all sin energi på alla grimaser o ställningar =/   Ja, den va helt ok. Men den kommer inte

att gå ända till finalen.

 

Nr 8 Marie Serneholt ; Hon är så vacker. Snygg kropp (avis) klänningen är skitläcker, rösten är otroligt bra. Gillade låten, hon äger scenen .. Dansarna oj, ja de fanns nån snygging

oxo... Hon kommer att komma långt. Hon har sån utstrålning så man kan inte annat än att le....

 

Den som går vidare är ;

 

Nr 6 Alcazar

 

Nr 5 Emilia

 

Nr 4 SCOTTS    Helt rätt , dom skulle gå vidare.

 

Nr 1 Nina Söderqvist

 

Nr 7 Caroline af Ugglas

 

Tänk att hela sveriges befolkning har FEL på alla utom Scotts . Det är helt otroligt baaah........

 

Tråkigt att inte Jonathan gick vidare.

Ja jag fattar ju inte hur detta funkar längre. Jag är helt nollställd. Men jag hoppas att jag har

hänt med någorlunda rätt än så länge.

 

Duellen ;

 

Nr 4 Hejja Scotts........... Kämpa.. Va fasen dom sa ju innan att dom gick vidare......

 

Nr 6 Alcazar

 

Suck, jag fattar inget nu. Men det är som vanligt. Kom inte dom här vidare innan ? Eller är jag ute o cyklar ?

 

Jahaa nu är det dags, NÄÄÄÄÄÄÄÄ FY FAN.

FEL FEL FEL FEL FEL FEEEEEEEEEL.

Nää jag fattar inget ...........

 

Nu ska jag sura. Tack för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar