Bloggintresserade

lördag 28 februari 2009

LÖFTEN ÄR TILL FÖR ATT BRYTAS

Ja, jag vet inte mer vad jag ska göra för att få mina pengar. Det är bara löften hela tiden.


Är det verkligen så lätt att bryta sina löften till andra ?


Lever en del människor bara för sånt här ?


Även om det nu va jag som släppte in honom i mitt liv så ska jag väl inte behöva straffas för de ?


Det har jag ju redan gjort i hans sätt att vara mot mig.


Jag råkade skriva något på min msn igår kväll, att någon va sexig .. Ja jag skrev de till Linus 13 år som är min systerson. Jag kan säga till vem som helst att dom är sexiga. Jag brukar säga de till Tilda när vi träffas.


- Hallå sexy.........


Ja men herregud, nu straffas jag igen för att det jag skrev i mitt tidigare inlägg att VI hade skrattat o diggat till musiken. Kenth Kenth ursäkta mig för att jag GLÖMDE skriva i slutet av det inlägget att de va Tilda. Hur kunde jag missa de ?


Nää jag skrev inte de för att jävlas med dig. Så nu har jag bett om ursäkt här.


Kan jag få mina pengar ??


Annars spelar vi ditt spel för det verkar vara de enda du kan.


 



 



 


Tänk att det alltid ska komma från andra vad jag har o inte har. Inte visste jag att jag hade ännu en sexig karl. Inte undra på att jag har sån värk.



 


Jag säger som i mailet jag skrev TACK för att du ALLTID håller det du lovar.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar