Bloggintresserade

söndag 8 februari 2009

MOI SUMOBROTTARE ?

Tänk att jag trodde att jag skulle klara mig hela duschen ... Ja att duscha utan att "drunkna" o få kallsupar..


Jag har så ont i musklerna, bröstmusklerna så jag körde på ganska hårt med en varm stråle.... Det gör ontskönt.


Det är en blandning mellan tusen nålar o en smekning i värme. Jag shamponerade håret, pust,, de är rätt långt nu, ja för mina armar, ja inte för dom är korta utan för det gör ont i dom.


Balsam,,, härligt o mjukt,,,, tvålen, rosendoft ja jag har ju sagt att jag doftar rosor =)


Jag ljuger aldrig.... Hade den hårda strålen på,,, mjukar upp lite, så kommer jag att tänka på att det kommer att kosta mig skjortan sen när vi får börja betala för vattnet.


Vem är det som har hittat på nåt så dumt ?


Inget får man ha utan att de ska kosta. Nog om de.


Skulle ta duschslangen när den rusar iväg i 290 knyck i HELA BADRUMMET. Ja de va som virvelvinden hade slagit ner ...


*host* *host* *harkel* Ahhh vad trött jag blir. Får tag i slangen o kan skölja av mig.


Är fortfarande sur över att vattnet ska betalas...........


Jaja, nu är jag i alla fall ren o fräsh... Sa jag att jag doftar rosor hahaha...


Nu ska jag titta på filmen, sen ska jag snarkelisnarka om jag har tur.


Teddy äter sin kvällsmat nu, så de blir bara en snabb pink utanför. Ja jag kan inte gå ut så långt nu för jag har bara ett lakan om mig.


Min mamma tycker att jag ser ut som en sumobrottare =(


Fast själv tycker jag nog att jag är ganska sexig  *not*


Mamma har rätt, mamma har alltid rätt ?!.


Jaja, tur att man kan skoja lite fast jag mår skit.


Fick jag de sagt oxo.


Sussa gott


Puss I Pannan


 


Ps,,,,,,,,,,,, jag är fortfarande skitsur för melodifestivalen, blaaasch vilken skiiiiiiiiiiiiiiit.

1 kommentar:

  1. inntvålning och avspolning ingår i regeringens skatteavdrag på hushållstjänster.
    Fixa en moatje som kommer varje gång du vill bli *blöt*!!

    Häng

    Kai///

    SvaraRadera