Bloggintresserade

lördag 21 februari 2009

Dubbel kärlek

 


Ikväll har jag pratat med mitt lilla hjärta i telefonen för första gången... Jag har velat göra det för längesen , men har väl inte gjort de för att Nina o Marcus inte ska tycka att jag är knäpp ( knip igen Marcus )


Men så sa Nina att hennes mamma har redan gjort så o det kändes bra för nu kan jag FORTSÄTTA hehehe...


Va 17, jag fattar inte varför jag får en massa mail från match.com ?


Visst jag är medlem där, men jag har inte varit där inne på ett tag , sen är jag inte betalade så jag kan inte svara på mailen jag får, eller jag vill inte. Hmm kan jag ju lika gärna plocka bort den  =)


Ja vad ska jag säga om dagen ? Den har varit bra trots värken. Håll i gång o bus. Dubbel kärlek , ja de är inte illa det kan behövas.


Teddy ligger o sover i sängen, jag ska snart väcka honom så jag kan bädda rent. Det är så skönt att krypa ner i en renbäddad säng.


Wunderbar !!!!


Jag känner för att börja dansa.. Ja de har jag gjort länge, bugga o latindans. Yes ,,, det vore nåt.


Nä nu så blir de natta.. Så nu önskar jag er en skön natt med fina drömmar.


Puss I Pannan


 



Lite väl mycket av detta på sista tiden. Blaaah

2 kommentarer:

  1. och tydligen är det rock 'n' roll & bugg etc som kommer att gälla. P o K....

    SvaraRadera
  2. nu är klockan 9.20 nu får du vakna...
    Dansa ja det är många år sen sist...
    kram

    SvaraRadera