Bloggintresserade

torsdag 19 februari 2009

SWEET DREAMS =)

Nu är de natta.. O den avslutar jag med en liten promenad o godispaus yummi


 



 


Det är rätt snuskigt av allt pinkande. Uscha så mycket bakterier..



 


Det är så mysigt att se barnen vara ute. Här är fotbollsplanen som jag har fixat o trixat lite med till cykelkillarna. Det störta hoppet syns på bilden. Ska ringa kommunen när våren är här o se till så dom får mer sand.



 


Lite pusselipussar måste man hinna med oxo. Inte bara promenera.



 


En söt liten tant stod o tittade på barnen. Hon tog några steg, sen stannade hon igen. När jag ser så goa tanter vill jag krama dom. Men jag är rädd för att skrämma dom =)



 


Min lilla flicka Tilda.. Ja mosters flicka då.. Men hon är MIN.



 


En liten Zimba följer gärna med när vi promenixar.



 


Hmm han ville inte vara med på bild.



 


O min lilla bodyguard, så nu kan jag sova tryggt inatt.



 


Sov gott.


Puss I Pannan


 


 

1 kommentar: