Bloggintresserade

tisdag 24 februari 2009

Förstår ni hur jag känner de ?

 


Ja Victoria fick sin Daniel plätt lätt. Medans jag inte ens har kunnat logga in här o blogga =(


Förstår ni hur jag känner ? Victoria får sin man o jag får inte ens ett pyttelitet inlägg *suck*


O Daniel som va nervös inför journalisterna de är väl ändå inget mot mitt kämpande med mitt möte med expressen... Ja nu menar jag ju då expressens blogg............


 


Såg kungafamiljen nu om uttalandet. Tyckte att de lät hemskt. Att Daniel skulle kunna staka sig o vara nervös men Kungen Drottninen o Victoria är ju ändå vana vid offentligheter.


Det lät krystat när dom satt o läste "manualen" Baah. Lika bra att inte säga nåt mer =)


 

4 kommentarer:

  1. har jag oxå haft lite otalt med. Då var det

    SvaraRadera
  2. Jag har mailat dig förut... puss&kram Gäddan

    SvaraRadera
  3. Idag kan jag t.o.m kommentera, ja de går framåt =) De får man vara glad för. Det är tråkigt när det strular hela tiden.. kram kram

    SvaraRadera
  4. Jag har fortfarande inte fått något mail från dig =( Vart skickade du de ? Ha en fin dag o må bäst. kramelikram o pussen

    SvaraRadera