Bloggintresserade

måndag 23 februari 2009

MÅNGA BORDE SKÄMMAS FÖR SINA HANDLINGAR

 


För en stund sen så pratade jag med min kompis " S " . Hon mådde bättre, ja hon lät piggare oxo o det va roligt att höra.


Jag har svårt att förstå hur hon kan ha ett sådan lugn ? Det är som hon själv säger att hon blir inte friskare för att hon är ledsen o nere. Ja jag vet inte hur jag ska förklara. Ni förstår säkert vad jag menar. Att hon kan behålla lugnet för att ge sina barn en trygghet även att hon inombords har ett kaos.


Hon är stark o det är fantastiskt. Nu på torsdag ska hon tillbaka för att ta ryggmärgsprov för att se om transplantationen har lyckats. Hon får vänta på svaren i en till två veckor. Tänk om man kunde skynda på proverna, det är hemskt att hon ska behöva vänta så länge på att få veta hur det ska bli.


Vi pratade i en timme, ja jag hoppas inte att jag tjatade hål i huvet på henne  =)


" S " kämpar mot en hemsk sjukdom o jag kämpar med att hålla huvet ovanför vattenytan pga en karl.


Visst är det patetiskt ? Det får mig att skämmas, jag har ett val, det har INTE " S ".........


Fattar du de Kenth ?  Många har inget val , men dom gör ändå det bästa av sin situation.


Jag tycker att du ska tänka efter va fan du håller på med. Sen tycker jag att du ska skämmas ögonen ur dig.


Gör rätt för dig.


Hoppas att " S " kan komma hit så vi kan fika snart, för det skulle vara roligt.


Lycka till på torsdag, jag håller tummarna o jag finns här om o när du behöver, eller bara för att.


 


Orkar inte skriva mer just nu. Ska svara er sen, tack för att ni finns här.


Puss I Pannan


 

9 kommentarer:

  1. Dumma, dumma, dumma Kenth!

    SvaraRadera
  2. med den där karln,,, Hoppas så att det går bra för din väninna
    kram

    SvaraRadera
  3. nu skiner sola här !! Kenth= barnrumpa som inte ens har nått upp till sandlådenivå !!!!!!!!!!!! Kram // Mormor

    SvaraRadera
  4. inte vara totalt enig i att denna mannen är dum i huvudet.
    Det är väl ganska så näringsinriktad att åka runt och inhämta andras pensioner?
    HK///Kai.

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en fin kväll, kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Mmmm haj på daj =)

    SvaraRadera
  7. Ja det är de oxo. Hoppas verkligen att det går bra för henne, håller tummarna hårt. Ha de gott kram kram

    SvaraRadera
  8. Hej mormor. Hoppas allt är bra med dig o din familj. Idag har solen inte tittat fram, de är ju riktigt skitväder.. Nä de är inte lätt att nå upp till vissa nivåer. Kramelikram

    SvaraRadera
  9. Men du,, jag kommer o hämtar din pension om du har nån =) Du hör när jag svingar förbi... HK på dig

    SvaraRadera