Bloggintresserade

fredag 27 februari 2009

JAG VANN TJOHOO

 


Ja nu har jag spelat betapet med Inkan... Jag trodde att vi vann varsin gång, men hon sa att jag vann visst båda gångerna.


Skit samma. De är bara kul att spela.  *raaap* Ojsan f´låt.


- Hallå


- Jaaa


- Så nu är jag färdig på min blogg


- Jahaa


- Ja nu somnar hon visst.


Jag sitter tyst o lyssnar på henne när hon tjatar  =)


Nu skäller hon på mig att jag har gjort nåt med hennes blogg hahahaha.... Jaja de kan hon tro.


- Så nu skriver jag ett nytt så. Så får jag lägga ner den så då, eh den bloggen där. Men den har jag inte lagt där .........


- Vad skriver du till då ? Hohooo Vem skriver du till frågar jag ?


- Jaa


- Har jag inte med de att göra då ? Nää du kanske har rätt då.


*host* 


Jaja jag får väl gå in o läsa hennes blogg nu då så hon blir tyst  =)


Ja nu hittade hon visst en bild på mig som hon skulle lägga in, jag lovar att de är en söt liten gris eller nåt i den stilen.


Nää nu ska jag ta lite sovapiller ,, har jag tur så somnar jag snart.


Jisses människan tänker bara på snuttar hahahaha...


Ok filmsnuttar då.


Lika bra att jag visar henne så jag kommer isäng.


Sov gott Love U


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar