Bloggintresserade

lördag 21 februari 2009

VEM ÄR DU ? VEM ÄR JAG ?

 


Men självklart är det ju Liam & Jag =)


Så tokigt de kan bli.....


Ja då har jag hunnit med lite fastän klockan inte är mer. Som vanligt kunde jag inte somna så jag låg o vände o vred sen gav jag upp o satte på teven.. ( somnade till lilla huset på prärien i morse )


Då va det en film med Madonna o en sån sexig man. Klicka här för att se lite . Den är helt underbar , vill inte säga för mycket men det är inte lätt att hålla tårarna borta. Den får 5 bluppar  =)



 


Tillbaka till morgonen då. Jag gick ute med Teddy, men råkade nämna Iza så han ville dit utan att hinna göra ifrån sig. Han skulle vara där en liten stund för jag skulle ner till Ica o köpa de jag glömde igår, plus några frimärken.


Jag tar alltid en vagn för jag har lite svårt att bära så när jag böjer mig ner o ska plocka upp mina varor så vänder sig personen om (som står bakom mig) o lägger en sån äcklig rutten ägg fis. Jag lovar att jag höll på att spy rakt ut. Det tårades i ögonen på mig o jag försökte dölja mitt hulkande. Jag tror inte att de va någon som såg mig. Snacka om att vara slapp i fisringen bläääh.


Hämtade upp Teddy, ställde ifrån mig kassen o gick lite fram o tillbaka för att se om han ville göra nåt. Rohde hade bakat bullar o han är en riktig bullgris, så han hade genast nosat upp dom, så dom hade lite fest när jag kom. I alla fall så gjorde han ifrån sig. Jag blev ståendes en liten stund för mamma skulle bli hämtad av min moster dom ska på 60 års kalas så vi stod o pratade lite.


Då ser jag Teddy lyfter på benet o pinkar på kassen. Ja trodde jag skulle smälla av, nåt sånt har han ALDRIG gjort. Ok, de va bara några droppar men ändå.


Nu sitter jag här o pimplar lite kaffe o myser. Jag har bestämt mig för att jag ska ha en alldeles underbar o mysig dag/kväll, så de så  =)


O det hoppas jag att ni oxo ser till att ha  =)


Puss I Pannan


 

12 kommentarer:

  1. fy va oförskämt..Har varit me om nått liknande..hehe..Ja du e riktig karl på filmsnutten, han har ju hår på bröstet..Det skall ju inte vara ett enda fjun på fölk nu för tia...Ja önskar dig en urmysig dag Bless

    SvaraRadera
  2. Klösan Funderar Vidare21 februari 2009 kl. 15:33

    TACK FÖR ATT DU KOMMENTERADE..........ha en riktigt trevlig helg......Kram

    SvaraRadera
  3. på dig! Du har många besökare, och det är därför att du är så pass supertrevlig och go´! Sug åt dig beröm! Kraaam Gäddan! <3

    SvaraRadera
  4. en brakskit rakt i snutan på bakomståande var rena hälsokuren! Påstod nån guru i tidningen.
    Han/hon (gissar han) tyckte väl att du såg sjuk ut!! Kanske du blir bättre utöver kvällen.. I såfall så får du hyra in en *brakskits-kö* :-)))) HK
    Kai//

    SvaraRadera
  5. Du också.. ska på rock'n' roll fest om en stund... men det blir nog inte så mycket dansande för min del... men musiken blir säkert toppn.. P o K från London........ P.S Instämmer med Geddfish ang besökare.. you are som Gäddan... so very 'likeable' !!!! D.S.

    SvaraRadera
  6. De är tur att man själv inte har råkat fisa så.. Men den dan kommer oxo hahaha.. Då är det bara att låssas se sig om efter den skyldige.. En riktig karlakarl de är grejer de =) Jag förstår inte varför männen ska raka bringan för ? Nää låt de va kvar. Ha en toppendag kram kram

    SvaraRadera
  7. Ja har du inte sett den så tycker jag att du ska göra de. I början är den inte den bästa, men det blir bättre o bättre ... Många tårar blir de ... kram kram

    SvaraRadera
  8. Hahaha jasså jag har många besökare, ja dom gick väl fel hahaha.. Nä tack för dina ord. Du är go du.. De vet du att jag tycker.. Hälsa gubben din o krama om varandra från mig.

    SvaraRadera
  9. ja vem vet personen trodde kanske att jag skulle må bra av lite "frisk" luft =) För stunden gjorde jag inte de i alla fall. Men det blev bättre när jag kom ut =) HK

    SvaraRadera
  10. Ohhhhh tack va du är gullig. Men det är du oxo you know. Likeable and fun =) Hoppas du hade trevligt på rock festen även om du inte dansade... Men musiken brukar ju vara great så det kan vara svårt att sitta still =) kram kram o pussen

    SvaraRadera
  11. Tackar, jag önskar även dig en fin vecka så kommer jag till helgen snart OM det inte börjar strula igen på bloggen.... kram kram o pussen

    SvaraRadera