Bloggintresserade

fredag 20 februari 2009

LET´S DANCE

 


Har suttit o kollat på Let´s Dance nu. O det är helt otroligt va dom är duktiga.


Morgan när han dansade så fick jag tårar i ögonen, jag rös, man blev ju nästan förälskad av att se dom dansa. De va så mycket känslor i dansen, ja, vad mer kan jag säga ? Han är super.


Laila är oxo väldigt duktig, men jag tycker att hon just nu är snäppet under Morgan ...


Jag är nästan 100% säker på att det kommer att stå mellan Morgan o Laila.


O jag hoppas att Morgan vinner. Ja det kan ändra sig  =)


Ja, o vem kommer åka ut ikväll ?


Jag tror att det kommer att stå mellan ;


George & Elisabeth 


Men jag hoppas att Elisabeth får vara kvar för jag gillar henne o Tobias.


Då va de dags att städa av tvättstugan


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar