Bloggintresserade

onsdag 21 januari 2009

White and Black - Day and Night.

 


Ja de är ungefär så det är här nu... Med hundarna menar jag =)


Iza är fru bus o Teddy är herr lugn o kelen.  Men ni kan ju gissa vem som bestämmer hahaha.


Jopp, Iza såklart.


Det är allt lite avundsjuka för sitter den ena i knät på mig så ska den andra genast upp o då får jag vara snabbare än blixten att ge dom varsitt knä att sitta på.


Jag har filmat dom, o tagit bilder. Dom har busat här o jag har skrattat. Det är skönt att slippa tänka på allt som är omkring en hela tiden.


Tilda är hos mormor så hon har varit här inne oxo. Iza vart helt galen i Tilda så hon har busat med henne oxo. Nu är vi alla ganska trötta.


Iza hoppade upp o la sig rakt över mig innan, så jag höll på att somna i fåtöljen. Men det va lika bra att palla sig upp för jag vill kunna sova inatt.


Oj vad tysta dom blev nu hehehe, nää skojar bara lite med dig Rohde .... Det blir inga valpar, jag lovar.  Eller vänta jag måste kolla.


Nää jag skojar ju igen. Dom vilar o drömmer.


Ska snart gå ut med dom o de är minsann inte det lättaste kan jag lova. Men skoj.


Innan när jag hämtade Iza höll dom båda på att dra omkull mig, yes det kunde slutat illa. Jag såg inte att Zimba va med o det gillar Iza, jag vet inte om hon vill käka upp honom eller bara leka hahaha... Hon vill ju leka, men det fattar inte han. Ja katten alltså.


Oj vilken tid det tog att föra över bilderna o filmsnuttarna till datorn. 17 minuter. Kan man göra på något annat sätt så det går snabbare ?


Nähä jag trodde väl inte de heller.


Wooow, vad trött jag blev nu när jag satte mig.


Jag måste röra på mig.


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar