Bloggintresserade

onsdag 14 januari 2009

FÅR INTE SOMNA ÄN

 


Gissa om jag kämpar med att hålla mig vaken... Jag har inte sovit en blund inatt.


Jag somnade ungefär vid halv 10 i morse o sov till ca 12... O de är allt.


Ja ok, jag höll på att somna inne på toan, jag blev liksom sittandes där en stund o nickade. Men Teddy han vafflade till så de va bara att traska ut hahaha..


Har hittat en ny foto sida, jag fattar inte varför jag ska ge mig på nya sidor hela tiden. Jag kan inte hålla reda på dom. Jaja, dom försvinner väl efter ett tag om jag inte hittar tillbaka.


Det är reklam nu, de är nåt semester program på teven. Dom är i Thailand, o det ser riktigt skönt ut. MEN, myggen,,, myggen ,,,, myggen huuua jag tål inte dom svenska myggen. Så jag vågar helt enkelt inte chansa.


Både jag o Marcus är "känsliga" mot myggbett. Ibland ser de ut som vi har gått 5 ronder. Har fått antibiotika ett par gånger.


När jag har varit utomlands så har jag fått åka till läkaren först på plats, för att få medicin. Sen till akuten när jag har kommit hem.


Tråkigt....


Hjäääääälp vad trött jag är. O nu börjar de igen...


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar