Bloggintresserade

torsdag 15 januari 2009

GRATTIS JANNE

Min älskade Jan banan fyller  40  år i dag.


Hipp      Hipp


Hurra      Hurra      Hurra


Ha det underbart bra med familjen o vännerna


 





 


 


Du vet att jag lövar dig  =)


Puss I Pannan


Ja visst ja, jag måste ju bara säga att de va dessa två underbara vänner Janne o Lena som ringde till mig när dom satt i bilen nygifta iväg från kyrkan o frågade hur JAG mådde... Har ni hört nåt så tokigt ?


Eller UNDERBART.....


För de är precis vad dom är.....


 

2 kommentarer:

  1. fint skrivet och söta bilder du har gjort till födelsedagsbarnet. Fast barn är han ju inte... bara i sinnet skulle jag tro, hihi... Man blir ju aldrig för gammal för att leka som ett barn, eller? :-) Kraaam!

    SvaraRadera
  2. Tack, ja du han fyllde 40 år. Det är inte lätt att hålla reda på allt. Han om någon har barnasinnet kvar o de ska han vara glad för. Usch vilket tråkigt liv det vore utan barnasinnet.. Nu är det spöktimme o jag måste ut o pinka i buskarna, jag vet inte om jag vågar de =) Sussa gott kram kram

    SvaraRadera