Bloggintresserade

måndag 12 januari 2009

AWARD - UTMÄRKELSE igen =)

Tack älskade Mamsi för att du ger mig en award. Jag blev jätteglad.


 


Motivering;


Farmor Anneli


Tycker om henne för hon skriver med hjärtat och för att hon


gärna delar med sej av allt gott.


Hon bjuder på sej själv :)


 


Ja skriver med hjärtat gör jag o därför kan de bli gallematias många gånger, men de bjuder jag på. O delar med mig gör jag mer än gärna bara jag kan. Jag älskar att känna mig behövd, det är ett måste för mig  =)


Puss


 



 


Reglerna:


1. Du som har mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.


2. Ge den vidare till 2 andra bloggare dock inte till samma som du fick den av & länka gärna till deras blogg.


3. Lämna ett meddelande i deras blogg, så de vet om att de har fått awarden


 


Ja då ska jag hitta 2 till .. Det är inte lätt att BARA hitta 2 st när det kryllar av bra bloggar.


 

1 kommentar:

  1. Efter-regn kommer sol13 januari 2009 kl. 00:14

    för att du tycker det, jo håller med, det är så många fina människor här på bloggeriet! Kloka tokiga smarta, underfundiga, varma,,,etc etc.... stor karam till dig! klarakajsa

    SvaraRadera