Bloggintresserade

lördag 24 januari 2009

GÄDDA MAKARONER O VANILJSÅS

 


Ingen rolig dag idag. Har legat i sängen o sovit till o från. Tack o lov att jag klarar de.


Alltså de är konstigt, varför är det lättare att sova vissa gånger trots att man har lika förbanade ont ?


De är ju skit samma, jag är ju bara glad att jag sover då  =)


Har varit ute med lilleman nu , han gjorde i från sig duktigt så nu kan jag med gott samvete krypa ner i sängen igen. Det är väl inget på teven än ?


Jag får väl läsa min bok Asyl, fast den spänningen försvann ju med Marklunds lögn om att de va en sann historia.. Jaja.


Ha en trevlig kväll. Just nu orkar jag inte hälsa på er. Kanske senare om de vill sig..


Puss I Pannan


 


( gädda makaroner o vaniljsås , nää de tar jag inte idag )


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar