Bloggintresserade

lördag 24 januari 2009

Drömma mig bort till en värkfri plats.

 


Tänk att jag somnade innan klockan 8 i morse. Helt otroligt skönt. Jag somnade ungefär vid 5 tiden ganska smärtfritt.


MEN vaknade av att jag knappt kunde andas vid 7 tiden. Då hade jag så ont av min magkatarr så jag hade fått upp magsyra medans jag sov , usch de är så läskigt för det tar tid innan jag kan andas ordentligt igen.  Jag väntar bara på att få spy, men det gick över sen.


Så jag somnade om ganska med en gång o har sovit hårt vilket INTE heller är bra. Nä får då rör jag knappt på mig , o då är det svårt att komma ur sängen.


Efter 20 minuter ca så hade jag mjukat upp mig lite. Har varit ute med Teddy nu, han har fått mat o jag har värmt färdig risgröt som jag ska ta.


Det blåser rakt genom musklerna idag, det värker som tandvärk, än så länge är de skit.


MEN de kan ju ändra sig innan dagen är slut  =)


Därför ska jag bädda ner mig i min varma säng ( den ska annars vara kall ) o drömma mig bort till en värkfri plats.


Ha en underbar dag. Nu dyker jag...................


Puss I Pannan


 

3 kommentarer:

  1. är ett snabbt och ekonomiskt fördelaktigt sätt att åka på..

    Kram!

    SvaraRadera
  2. vad tufft du har det,. inte kul att ha en sån värk,. hoppas du får en bättre dag i dag,. tänker på dig,. tröste kramar från oss lantisar,.

    SvaraRadera
  3. det låter. Tycker synd om dej och hoppas du får en bättre tillvaro efter lite vila. I dag är det sånt där skitväder också, att man får göra preis som man vill. Men förstår att du måste rätta dig efter kroppen..
    skickar lite healing... KRAM N

    SvaraRadera