Bloggintresserade

lördag 31 januari 2009

PLOCKAR UT, SÄTTER IN, FUNKAR DE ? NÄ !

 


Varför finns de inte så man kan köpa till "minne" till oss människor för ?


Jag skulle absolut behöva hur mycket som helst. Jag vet allvarligt talat inte vad jag tänker med ?


Igår när Rohde o jag va ute så tog jag med mig kameran. Innan jag gick ut så funderade jag på om batterierna skulle räcka ?


Jo då, jag kom fram till att jag hade inte använt dom så mycket.


Vad händer ?  Batterierna tar slut när jag ser en sån perfekt bild framför mig.................


Just den där ville jag ta kort på.  Fånga DEN bilden...


NÄ de kunde jag inte. När jag tänkter efter lite så hade jag använt just dom här batterierna MYCKET....


Så när jag kommer hem kollar jag upp alla laddningsbara batterier. Det finns laddade, fast de fattas 4 st. Jag vet inte vart dom är ?.


Jag plockar ut dom gamla o sätter in dom nyladdade, det är lika bra att göra de medans jag kommer ihåg de.


Idag när jag åkte ner till Ica o köpte mjölk så tänkte jag att jag skulle ta med kameran. Men det gjorde jag inte sen i alla fall.


Så när jag kom hem såg jag att himlen "brann" Heliga makaroner vad läckert de va.........


Jag skyndar in, hämtar Teddy hos mamma, sliter tag i kameran, o skyndar ut.


GRÅTT..................GRÅTT................ Haaaaaaaa, vad hade jag väntat mig ?


Det går på några sekunder ,,, är du inte me med kameran då försvinner chansen...


Blev lite sur, för de va så vackert.


Jo visst ja, när jag åkte till Ica såg jag vid busshållplatsen att de satt en kille där , han höll upp en jumper o ett par byxor. Jag såg bara de han höll i händerna, så jag vet inte om han satt där naken eller vad han sysslade med.


Sen när jag åkte hem tittade jag om han va kvar. Jo då, där satt han. Ja jag antar att de va han för han hade lagt kläderna över sig från topp till , så han syntes inte.


Även där tänkte jag att nu skulle man haft kameran , det händer ju inte så mycket här i Taberg. In the big city you know =)


Två tillfällen missade jag idag. Shit happens =)


Ja nu är det ju så här oxo, att de hade INTE spelat någon roll OM jag hade haft med mig kameran. För när jag väl va hemma o hade fått med mig den ut så va batterierna SLUT !!!


Hur 17 kan detta hända när jag bytte dom igår ?


JOOO !!


Jag tar ut dom gamla batterierna, lägger dom på bordet med dom andra som är laddade.


Tar batterierna o sätter i dom i kameran. Alltså ska de inte vara några som helst problem att ta bilder....


Jo,, om man heter Anneli, så kan allt hända.


Jag satte alltså i dom gamla igen o laddade dom nya ännu en gång. De kom jag på för en stund sen när jag gick igenom i huvet vad jag hade sysslat med igår.........


Kul va ?!..........    =)


Ha en myspyshärlig Lördag........


Puss I Pannan


 


 

2 kommentarer:

  1. Det var väl tur att du inte stod och fotade en naken karl, allt skall nog inte med på bild, hihihihi Förresten finns det inte glasögon med kamera i?

    SvaraRadera
  2. skulle varit bra att ha en kamera i mina glasögon. Jo jag hade fotat honom direkt. Fast han va ju inte naken, men jag förstår inte vad han höll på med ? Ja han kanske sitter där än. Tror inte att han va riktigt frisk om man säger så... Det är ju lite roligt när det händer annorlunda saker =)

    SvaraRadera