Bloggintresserade

onsdag 14 januari 2009

2000 pixlar hög =/

Oj vad klockan har tickat på. Jag har suttit o gjort en sak till min darling Janne, han fyller år i morgon.


Jo visst är det skitbra att jag håller reda på sånt. Haaaaa, jag måste ha hjälp, annars kommer jag inte ihåg nåt.


Jag använder mig av, ja vad den nu heter. Den påminner mig i alla fall =)


Bilden jag gjorde va ca 2000 pixlar hög så den får jag dela upp i 3 bilder o minska ner OM jag ska kunna lägga ut dom här på bloggen.


O de vill jag ju, jag vill att han ska bli firad här hos mig oxo. Men nu är till den stoooora frågan.


Fyller han 40 år , eller fyllde jag i så att det alltid kommer en påminnelse där det inte ändras att han fortfarande är 40 år ?


Jaja, de får bli en senare fråga till frugan i dag.


Annars är det ju skitsamma om jag gör bort mig, han är likadan så han bryr sig inte.


Me - Virrpanna        He - Virrpelle


That´s life !


Dröm sött , nu ska jag stänga ner för natten, måste bara väcka rompen först . Jag trodde att klockan va 12 så kan de gå.


 


Gissa gärna vem den läcka tjejen är på länken under här


*pekar neråt, ser ni de*


Puss I Pannan


 


VEM VARA DENNA DÄRA ?


 



Ja visst ja, jag gjorde ju den här innan  =)


 

4 kommentarer:

  1. har du stängt in lilla missen? Jag kan ändå se att den är så söt och med stora vackra ögon. Du är så otroligt duktig med att fixa bilder och göra det så intressant och roligt här inne på din blogg. Beundrar din kreativitet. Ha en bra dag, och jag tror att han fyller 40 år. Kram.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag stängde in lilla missen där, men han har de så bra så =) Jag tror oxo att han fyller 40, men du vet hur det är när det gäller mig, då är det inte ordning o reda alla gånger... Jag får chansa helt enkelt.. Tack vad du är gullig, det är roligt att du tycker om mitt krafs hahaha... Ha en underbar dag. Kramkram

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en bra dag!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du hälsade på. Önskar dig en härlig dag. Kram kram

    SvaraRadera