Bloggintresserade

tisdag 13 januari 2009

Läs texten innan du scrollar ner o kollar på bilden


En man gömmer sig bland kaffebönorna.
Den tid du behöver för att hitta honom beror på hur din högra hjärnhalva fungerar.
Kolla uret innan du börjar leta!

Läkare har konstaterat att om du finner mannen inom 3 sekunder är din högra hjärnhalva bättre utvecklad än de flesta.


Om du finner mannen mellan 3 sekunder och 1 minut är hjärnhalvan utvecklad normalt.


Om det tar mellan 1 minut och 3 minuter så fungerar din hjärnhalva slött och lider brist på proteiner.


Om det tar längre tid än 3 minuter behöver din högra hjärnhalva testas igen, och igen, och igen, och igen!!

OCH JA, mannen finns verkligen bland kaffebönorna! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer:

  1. Det växer mossa i min hjärna!!Ser bara bönor.....
    Tack för dina goa ord inne hos mej..Gulle dej! Krrraaam från mamsan :)

    SvaraRadera
  2. Såg gubben direkt! Må bäst,,, Kram/Kaisa.

    SvaraRadera
  3. Åhh jag som trodde att mina hjärnhalvor var totalt urprogramerade hehehe. De tog nog 20 sek i alla fall.. tack snälla rara du för att jag fick nytt hopp idag igen..PUss i pannan som du brukar säga..Och förresten ditt test på din profilsida hahaha kan jag bara glömma att fixa hejhej

    SvaraRadera
  4. är i mitten, eller hur?, hehe... Kraaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  5. Haha ja du de är inte lätt alla gånger, det är mycket mossa här oxo ska du veta. Gör de testet jag har inne på min profil =) Den är lite svår hahaha... Kramelikramen

    SvaraRadera
  6. De är bra de,, jag såg den oxo på en gång =) Men man kan luras rejält av den bilden för han smälter in så bra hahaha... Ha de gottit =) kram kram

    SvaraRadera
  7. Hahaha ja men testa med foten igen, det går .. Jag klarade av de. Det är inte ofta jag har nåt i skallen, det är segt som kola, men det gör inget, det brukar gå rätt bra ändå =) Ha en underbar kväll kramelikram o puss i pannan

    SvaraRadera
  8. självklart är han i mitten hahahaha... Eller är de till höger ? inte lätt alla gånger hahahaha kram kram

    SvaraRadera