Bloggintresserade

tisdag 20 januari 2009

FANFAR - AWARDEN GÅR TILL ,,,,

 


Ja då va jag hemma igen. Rohde va med uppe på A6. Vi har skrattat o fnissat. Vi ser nog ut som två fågelholkar när vi är tillsammans för vi har inte koll på något.


När vi ger oss iväg så säger vi vilka butiker vi ska till. Sen är det som bortblåst. Då låter de ;


- Ja visst ja, vi får ju inte glömma Sko punkten.


- Nää ja just de, vilken tur att du kom ihåg de.


- Vart skulle vi mer då ?


Det är tyst o vi tänker.


- Jo men visst ja , vi ska till 3 så dom får fixa mobilen.


- Ja men de skulle vi ju.


Osv, så kan de låta. Plånböcker, nycklar är med, men oftast så försvinner dom ändå även att dom är i jackan.


Hur som helst så fick vi gjort våra ärenden plus ett besök på pizzeria Happy Time... Till mina polare =)


Jag har inte kunnat äta min pizza än för jag har så ont, det enda jag klarar av nu är vatten. Så nu ska jag lägga mig en stund så får jag äta sen.


Jag ville bara dela ut Awarden. Jag har tänkt o tänkt o jag tycker att det är svårt, ja de är jobbigt därför så blir de så här. Nu ska jag göra de riktigt besvärligt.


 


AWARDEN / UTMÄRKELSEN GÅR TILL  <-- Titta först här innan du kollar längre ner.


 


 


 


 


 


Mycket riktigt, den går till ALLA. Jag kan inte plocka ut 2 - 5 eller 10 stycken för alla har något speciellt.


Det finns vardagliga, allvaraliga, ledsna, roliga, sjuka, humor, bild bloggar ja listan kan göras lång. Men jag orkar inte sitta just nu för jag måste lägga mig.


Men sen jag började blogga så har jag lärt mig väldigt mycket. Att det finns människor som bryr sig, människor som ställer upp för andra även att man inte känner dom i verkliga livet. Det finns alltid en hjälpande hand, eller en axel att gråta ut på. Men även det roliga, det som är bra kan man dela för man vet att det glädjer även andra o inte bara mig. Man delar helt enkelt med sig. Man ger o tar.


Dom gångerna man inte mår så bra, behöver man inte säga så mycket för det finns ALLTID kramar som väntar på en när man loggar på datorn eller har varit borta ett tag. Bloggen har blivit en del av mitt liv.


 


Så Awarden / Utmärkelsen är till er alla. Jag kan inte, jag vill inte ge den till 2 speciella, det är orättvist.


För ni är alla mycket speciella.


Jag vet att Awarden är stor, men jag ville skriva lite på den oxo, för den som vill ta den med sig.


Puss I Pannan


 


11 kommentarer:

  1. och visst är det så alla har något litet som stort. Synd är att det finns så många bloggare som inte syns. Försöker att gå in på sådana ibland som inte har fått besökare och ack ack vad många fina bloggare det finns

    Ha det gött fammo

    SvaraRadera
  2. in och önskar dig en trevlig kväll :) Kram

    SvaraRadera
  3. Blogga mig hit och blogga mig dit hihihi. Trevlig kväll på dig! Kram/Kaisa.

    SvaraRadera
  4. Önskar jag som bara tittar in o läser lite ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja du, det finns hur många som helst. Jag satt o "slumpade" runt mig innan för att kolla lite, men jag kom mest till bloggare som va från 2006 o ingen hade skrivit nåt mer på dom. Det tycker jag är lite jobbigt att man kommer in så. Dom borde plockas bort. Så att dom andra bloggarna som är lite mer "försiktiga" av sig syns... Hoppas du sover gott nu kram kram

    SvaraRadera
  6. De va snällt, en trevlig kväll kan jag inte önska dig nu, utan de får bli en god natt. Dröm sött. kram kram

    SvaraRadera
  7. Japp de blidde en awardkväll för alla som vill =) Hoppas du sover gott nu. Ha en härlig dag när du har vaknat. kram kram

    SvaraRadera
  8. Du är så välkommen så.. Ska se om jag kan titta runt lite hos er nu. Innan somnade jag innan jag hann lägga ner huvet på kudden kändes de som... Ha en toppendag. kram kram

    SvaraRadera
  9. det är ju jättesvårt att välja ut 2 bloggare att ge en award till... för jag tycker ju att man väljer ju sina bloggvänner plus en hel del andra bloggare och läser deras bloggar, för att man gillar vad de bloggar om...Kram på Dig

    SvaraRadera
  10. Jo visst är det jättesvårt. Därför gjorde jag på detta sättet. Aaaahhhhhhh , jag blir tokig, jag har fått såna krypningar i benen. Det brukar jag inte ha nu, utan på nätterna. Dags att röra på sig igen. Ha en underbar kväll kram kram

    SvaraRadera
  11. Hej! Tack för inlägget om Blondinbella, på min sida. Min dotter, som ska fylla 15, avskyr henne, och kallar henne Fjortis *skrattar* Jäkla bra summering, tycker jag. Hoppas allt är bra, med dig. Kram/Miss Lupus. P.S OM det kunde sluta snöa! Jag avskyr detta blaskiga, halkiga, kalla väder. Meeen,,"Summarn Kummer",,,hurra!

    SvaraRadera