Bloggintresserade

fredag 9 januari 2009

LET´S DANCE 2009

 

1. Hasse - Charlotte  /  Hahaha ja jisses,,, charmig är han ju. Fick mig ett gott skratt. För att vara första gången så

va de helt ok....  Jag gillade honom. O han kunde flirta ... Tänk om Charlotte hade fått in den sparken på honom =)

P  2  2  2  2  -  Kunde fått lite högre poäng...

 

2. Magnus - Annika  /  Hahaha tänk att få se Magnus i tights där han tar sina ballerina steg... Håll dig för skratt nu Magnus.

Vilka steg han tar. Snyggt jobbat. Ohhhhh vilket lyft. Jädrans de va läckert.. Det trodde jag inte. Det skulle räckt med att han släppte

en rökare så flög hon genom hela salen. Jag är förvånad, stum. Snyggt igen.  Det blir en äkta fjollstämpel ...

P  4  4  4  3  - Nää det kunde varit högre poäng.

 

3. Kitty - Anders  /  Kläderna passar henne perfekt. Vad hon kör fram hakan hahaha. Ahhh de va läckert. Hahaha kan inte

säga annat än att hon är bara Kitty....   Anders lär ha att göra med henne om dom går vidare... Vilket jag hoppas att dom gör.

P  2  1  1  1  - Ja de va rättvisa poäng , men dom kunde fått lite mer.

 

4. Carl-Jan - Maria  /  Hur ska detta gå ? Lite klumpigt men det gick ganska bra ändå förutom när han missade några steg o inte höll takten.

Va i himmel o pannkaka hade hon för bh på sig ? Madonna stuket ?

P 1  1  1  1  - Rättvisa poäng.

 

5. Isabella - Jonathan  /  Tjejen är ju söt, inget snack om den saken. Dressen är snygg. Det hon gör bra ÄR bra, men resten gillade jag inte,,

benen fick hon inte med sig.. De va inga fel på höft svängarna.

P 2  2  2  2  - Helt rättvisa poäng. Man såg att hon blev besviken.

 

6. George - Maria  / Ja se nu till att behåll handduken så länge du kan.  Hahaha dansk skalle. Nej, han kom av sig.  Ahh hon kunde lika gärna

dansat med sig själv. Ok, han fick in några steg.  Synd synd, han va lite småsexig  =)

P  3  2  3  1  - Vaaaaa hur f-n kunde han få såna poäng ?  Konstigt !

 

7. Linda - Martin  / Men jisses vad gjorde hon för små stolla tripp , springer hon i från honom ?  O ett par har gjort små skutt, det ser konstigt ut. Nää jag gillade inte

detta... De va något som gjorde att jag inte gillade dansen. Varför vet jag inte.  Martin va ganska läcker aha aha aha yummi.

P 3  4  4  3  -  Men herregud, snacka om att jag inte är överrens med juryn...

 

8. Morgan - Helena  /  Wow vad han kunde då.... Snyggt, han har nog övat framför spegel där hemma  =)  Takten, mjukheten, allt tycker

jag fanns där.. Dom ägde dansgolvet.  Dom borde få höga poäng...

P  6  6  5  5  - De va ett halleluja moment.

 

9. Elisabeth - Tobias  /  Ohhh min låt.. Den är underbar. Börjar jag gråta för de.  Hon ligger lite före honom.  Oj, där hade jag blivit sjö sjuk i den snurren.

O där hade jag säkert spytt rakt ut.. Ja de blir godkänt, det va helt ok. Tobias är ju fantastisk duktig.. Dom är sköna tillsammans. Dom måste vidare.

P 3  4  3  3  -  Ja helt ok.

 

10. Laila - Tobias  / Snygga ben, sträckta ben. Skit snyggt. Finns inget mer att säga. BÄST. Hett , sexigt.

P 4  5  5  4  - NÄÄ dra på trisse vilka skit poäng. Dom skulle haft högre.

 

11. Mojje - Jeanette  / Oh fortsätt o klä av honom då.... Karln såg ju bra ut. Han kan göra flera saker samtidigt. Dansa, le, tugga tuggumi o han

för ju henne .

Detta va riktigt bra. Mjukt o förföriskt. Himmel o pannkaka han ler ju med hela ansiktet. Han kommer att gå långt, ja inte bara pga leendet.

Nu är det Morgon o Mojje som har varit bäst. Fan va sexig han va...

P  5  4  3  4  - Näää de va inte rättvisa poäng här heller.

 

12. Magdalena - Daniel  / Sista paret ut. Vackert, sensuellt o förföriskt. Vilken passion wow vilka blickar. Vackert par. Hon va klart vackrast.

Dom ligger etta hos mig nu... 

P 5  5  5  6  - Inte illa. Jag tycker att dom kunde fått 6;or rakt av.

 

Nu håller jag på Magdalena , Mojje o Morgan. Men det kan ju ändras nästa fredag.

 

Undra vilka som åker ut ?

Det blir säkert fel par som det brukar.

Isabella kommer att hålla sig kvar hon har alla bloggbeundrare.

 

Carl-Jan eller George tror jag att det blir.

 

But Who Knows =)

 

 

1 kommentar:

  1. luden tå, vi hörs på Canarias.... ler.... tjoho, vi är snart där, kram och ha det gott. Gäddan!

    SvaraRadera