Bloggintresserade

torsdag 29 januari 2009

KÄRLEKS HISTORIAN FÅR VÄNTA TILL I MORGON KVÄLL



Ja då har jag spelat ett parti Betapet, jag vann, ja egentligen vet
jag inte om jag skulle gjort de för Inkan gav upp o jag hann inte stoppa henne.


Vi skulle passat oss ut i stället för ge upp. Ja de va kul, o vi
ska spela igen. Inte nu, kanske i morgon ?  Who knows ?


Jag skulle ju avsluta kvällen med en liten kärleks historia, den
orkar jag inte skriva nu, jag gör de i morgon kväll o jag lovar att den är så
mysig.


Nää den handlar inte om mig. Som vanligt.


Ska spela några harpan sen ska jag krypa ner till Hilding, får
nog vårda till honom innan det är lite stökigt  =)


Ett glas mjölk o en banan sen väntar jag på John Blund.


Jag har några mail som jag inte har svarat på, jag kan inte
skylla på något annat än att jag har slöat till de. Jag SKA svara.


Sweet Dreams


Puss I Pannan



2 kommentarer:

  1. för din vän. Jag känner till den sjukdomen. Min mamma hade cancer och jag lever ihop med en som har det sen sex år tbx och - peppar peppar ta i trä - det går bra. Kram på dig. Gäddan

    SvaraRadera
  2. christinas tyck o tänk29 januari 2009 kl. 13:38

    en varm kram och mycket tänk på.....!
    Ha det bra vännen!

    SvaraRadera