Bloggintresserade

fredag 16 januari 2009

De är chocken - Piss I Pannan

 


Hahahaha ja så kan man oxo säga... Det blev ju lite fel där som sagt va, men det såg jag inte förrns jag läste kommentarerna. Esskay  talade om de hahaha.. Tack för de..


Jag tittar hela tiden på skärmen när jag skriver, men ibland skriver jag kanske lite fort, o  när jag är klar så kollar jag inte igenom om jag har stavat rätt  =)


Det blir som det blir... Men det är skoj när de blir lite gallematias..


 


Ja, vad ska jag säga om dagen ?


Jo, jag sov inte så gott, vaknade utan klockan, sen kom Marcus o Nina med Liam..


Jisses vad han har blivit stor. O så gosig så han är som den sötaste lilla sockerbiten.


Ja posten kom, där såg jag att jag hade fått nåt från kyrkan, dom hade nåt för oss som är mellan 42-43 år..


Sen va de oxo ett brev från Nightstar. För många många år sen skrev vi meterlånga brev till varandra. Ja jag måste erkänna att inkan va bättre på att skriva. Jag tror att hon fick ihop upp till en 60 A4 en gång. Så det va som att läsa en roman  =)


I alla fall så planerade jag att läsa hennes brev efter Liam hade åkt hem. Jag ville slappa, koppla av o inte göra nåt annat mer än att sprätta upp kuvertet o njuta.


Jag öppnar de, jahaaa du, sa jag högt, nu jädrans i min låda kommer de att låta eller hoppa ur nåt så jag va först lite försiktig ( de glömde jag säga till dig inkan ).


Kom ihåg nu att jag hade satt mig skönt i fåtöljen. I kuvertet låg de staniol, så de va därför jag trodde att de skulle "smälla" till, så jag öppnade det sakta o vad får jag se ?


Jag lovar jag va ur fåtöljen på bråkdelen av en sekund o jag vred till ryggen så jag vrålade rakt ut. Både av smärta men även för vad jag såg.


Herre min skapare. Där låg de en hundralapp, jag tog upp den. NÄÄÄ de va inte en hundralapp. Det va sexhundralappar........


Ja de va den avkopplande läsningen. Hittade först inte telefonen, men de va väl tur de för jag grinade o stammade så hon hade inte hört nåt ändå.


Alltså vad säger man om sånt här ? Jag är fortfarande chockad. Jag lät nog otacksam, men det är jag inte. De är chocken.


Snacka om en räddande ängel. Här har inkan , ja även anita fått höra om mitt jobbiga dravvel om förhållande o andra jobbiga saker. Bara att ha någon som lyssnar är guld värt. O nu är det likadant nu vet jag inte vad jag pratar om, så nu blir de svammel igen.


Tack tack tack tack tack , tusen tack. ( jag ska betala tillbaka haa de ser du inte vad jag skriver här nu  )


Det finns oxo underbara människor, ibland kommer de lite i skymundan när man har det jobbigt. Ja inte bara för pengarna, utan även för utlåning av öra o axlar  =)


Jag tror att jag får stoppa huvet i frysen så jag kvicknar till =)


Tack igen vännen.


O det gick jättebra med Liam, jag tog självklart lite bilder  =)


Puss I Pannan o ha en underbar kväll.


 

2 kommentarer:

  1. Nu ville ja göra detta för dej
    Eftersom du inte kan vara snäll mot blommor
    och låta dem leva längre än en vecka..så..
    Eller skicka ner en chokladbit..vadå..de ska vi ju inte äta mera
    eller..Så vad fanns kvar att uppmuntra dej med..Inget..
    Låt mej nu få ge dej den lilla glädje jag kunde åstadkomma
    Snälla du får dem det är inget lån..Var lite snäll mot mej med nu
    Låt mej se ditt leende
    och köp dej det du vill ha..Njut..det är allt..
    Kramar om dej
    Pöss i örat

    SvaraRadera
  2. jag kunde väl ge mig på att de va du som va här o pussades, det smackade till i örat på mig innan =) Jo jag tackar av hela mitt hjärta, men ett lån blir de o det gör mig precis lika glad o du får precis samma leende från mig =)))))))) Ser du ? =)))))))) Fast de hade ju varit gott med en chokladbit hahaha. Är du här o pussar nu igen det smäller i mitt öra =) Vi får väl bryta arm o se vem som vinner =) Puss o smack rätt i pannan... Vågar knappt skriva puss i pannan hahahaha

    SvaraRadera