Bloggintresserade

fredag 30 januari 2009

(((( FRYSER ))))

 


Sitter här o fryser för fullt. Det gjorde jag inte när vi va ute innan. Jag började frysa lite om mitt högra pekfinger när vi va så gott som hemma. Annars va det jätteskönt ute.


Jag hade med mig kameran. Alltså jag begriper inte vad jag håller på med ?  Bilderna är suddiga, ja visst självklart har jag glömt att ställa tillbaka den, jag hade den på närbild.


Sen är den inte alls bra att ta kort med när det börjar bli lite skumt ute. Jag försöker o försöker, felet ligger säkert hos mig. Jag måste bara hitta vilka inställningar som är bäst. Baah.


Får se om jag kan få till några bilder så jag kan lägga ut dom.


Det va så halt ute, vi klarade oss hela vägen hem. Tills, jag kom precis utanför huset då råkade jag gå på en liten isfläck. Jag halkade till o vred ryggen. Ovanligt haaaaa.


Jaja,, det har lättat lite nu. Skönt att vi hann o gå. Det behöves.


Jisses amalia så jag fryser. O jag börjar bli trött. Hur ska detta sluta ?


Det är tyst i hela huset här. Jag hör inga grannar, eller någon ute. De ska bli skönt när våren kommer o alla börja visa sig ute.


Nä nu har jag nog fröööset fast i stolen , lika bra att jag reser på mig....


Ha en super kväll.


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar