Bloggintresserade

söndag 25 januari 2009

TROJAN - BEROENDE - REFLEX VÄST

 


Den här dagen är definitivt någon annans. Min är den inte. Allt har väl gått fel, ja allt som kan gå fel har gått fel.


Har precis fightats med en Trojan i MIN stackars dator ,,,, snyft....


Den ska vara borta nu. Fasen jag brukar vara väldigt noga med vad jag går in på för sidor eller vad jag laddar ner.


Men i dag så tänkte jag inte, jag skulle kolla en sak för att sen kunna hjälpa en annan. Det har ju ingen betydelse varför jag skulle göra de.


Jag gjorde de o jag vet bättre än att gå in på den sidan oxo. Att gå in på sidan är inte så farligt, men som jag sa så laddade jag ner o genast börjar de skrika i datorn.


Allt jag kan se när sånt händer är att min älskade dator ska gå sönder helt. Vad ska jag göra då ?


Jo jag är beroende av min dator, av bloggen av mina bilder, vännerna mm.


Nu är klockan halv 7 så hur mycket mer kan gå fel ?


Hahahaha de va nästan roligt, det kan hända mycket innan jag kommer isäng..


 


Jag har i alla fall varit ute med grannen o gått. Hon är bara för gullig. Hon hade varit i stan i helgen ( va de va ) då köpte hon en sån där reflex väst...


Jag frågade vad den kostade ?


- Tack


- Ja men va kostade den ?


- Tack


- Ja men säg nu jag vill betala.


- Vad kostade pizzan ?


- De vet jag inte. Vad kostade västen ?


- De vet jag inte. Vad kostade pizzan ?


- Några tusen .


Så jag tackade o tog emot den. Ja vad ska man göra när hon är så envis ?


Stackars Rohde som får stå ut med mina promenader, jag kan inte gå fort o jag bara pustar o stånkar. Jag får så ont när jag går. Det är så lurigt ute , det är halt som tusan. Men vi klarade oss den här gången oxo. De är inte illa pinkat av oss =)


Undra om det är nåt bra på teven ikväll ?


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. nåra tusen.. :) det är väl bara att ta emot antagligen.
    ja när de är så här halt så bara spänner man sig när man är ute och går, kan tänka mig att de inte gör mindre ont pga. av detta väder..
    kram ninis

    SvaraRadera
  2. Ja dom säger alltid att pizzan kostar ett par tusen. Så jag lämnar bara fram lite vad jag har, så får jag alltid tillbaka. Dom är helt underbara här. Jag har aldrig haft några problem med pizzagubbarna.. Tänk om det hade varit svenskar som hade pizzerian, det hade inte varit samma sak. Eller att man hade fått det där trevliga öppna bemötandet. Nope... Ja jag spänner mig hela tiden när jag är ute. Så bara den biten blir jobbig. Men men, snart så blir de varmare då åker pissetofflorna på. Ha de bäst. kram kram

    SvaraRadera