Bloggintresserade

fredag 23 januari 2009

Det fattas ett finger nu.

Nu va de kväller o helg igen. Jag tänker inte säga att tiden går fort den här veckan  =)


Jag somnade en stund på dan, har varit ute med lilleman. Sen handlade jag lite på Ica.


Jag tycker om att äta keso med hackade äppelbitar i med kanel, men keso är dyrt tycker jag.


Jag brukar ta en liten burk keso, ett äpple ( hackat ) sen kanel. Men igår hade jag även i en kiwi o de va faktiskt gott. Jag trodde att det skulle bli sådär så de skar sig, äcklig smak , men det gjorde de inte. Så testa gärna de  =)


 


Ja nu ser ni ju hur mitt sängbord ser ut. En massa prylar på. T.o.m sånt där snark tjosan =)



 


Ja sen va de då en omelett som är jättegod. Ni skulle sett den precis när jag tog den från plattan, den va så hög o fluffig. Den va fluffig o äta, nästan som skum, ahh ja gott va de. Den ser kanske inte så god ut.



 


Min älskade hand, den är guld värd. Det kliar så på ryggen o jag river o river så jag tog sönder den. Det fattas ett finger nu. Jo då rev jag hårt kan jag lova. Jag trodde att den fastnade i ryggen på mig när den gick av..



 


Nä nu börjar Let´s dance. Måste kolla på de.. Skit oxo det är ju nåt bra på tv 3 samtidigt.


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. bör ta en tandläkar visit. Vad skall du annar göra om det kliar *just där*?
    Önskan är ju ståande numera. *MINI-MY*

    Kai///

    SvaraRadera
  2. Ja det är suckarnas kväll ikväll
    Men va tusan va du äter hela tiden..
    en annan fick leva på popcorn ju..:)
    Sen kan man klia med tre fingrar oxå ..så dä så
    PÖss i örat

    SvaraRadera