Bloggintresserade

torsdag 15 januari 2009

LESSEN

 


Är lessen. Vill inte vara de. Jag vill vara glad, o jag vill att alla ska vara glada .


Jag vill inte att någon ska vara lessen på mig. Allra helst inte om man inte kommer ihåg varför man är arg o besviken på en.


Det gör faktiskt ont att vara lessen o inte känna att man räcker till.


Den här låten är underbar o den är skön att gråta till.


Nu säger jag god natt o sov gott.


Va rädda om varandra.


Puss I Pannan 


 


" target="_blank">,

6 kommentarer:

  1. ...när man känner att man sjunker ner i det svarta hålet och inget, inget är kul. Men det ljusnar snart. Det vet jag. Säkert..

    SvaraRadera
  2. Vt jag tyvärr precis hur du känner!
    STOR KRAM till dig!

    SvaraRadera
  3. när man känner så, men ändå skönt att få gråta ut. Hoppas du snart mår bättre.
    Kram Bling 15

    SvaraRadera
  4. Liam så blir du lite gladare ! Kramen !

    SvaraRadera
  5. att du känner dig bättre till mods idag. Vi kan ju alltid krama våra moppar om det blir alldeles för ensamt.. En varm nos är alltid gott att pussa på..hejhejBless

    SvaraRadera