Bloggintresserade

måndag 12 januari 2009

KOLLA HÄR !!!

 


Alltså jag va ju runt härom dan/kvällen/natten, ja jag kommer inte ihåg så noga.


Men jag kom ju till en blogg där det fanns många fina bilder o jag min virrpanna stängde bara ner så jag hittade inte tillbaka dit.


MEN då kom jag på att jag hade ju skickat en sån där vän förfrågan, så på något sätt så kunde jag hitta dit igen om han svarade.


O det har han gjort nu. Så nu hittar jag tillbaka till hans blogg.


Det som är så roligt är att han hade kollat in mina bilder på fotosidan o sen lämnat en kommentar inne på AMATÖR FOTOGRAFEN , på den bloggen. Lookkii  Lookkii  ...


Det va jätteroligt att höra. Ja det är ju självklart att höra vem det än kommer ifrån.


De va precis de jag behövde nu. =)


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar