Bloggintresserade

söndag 11 januari 2009

2 LÄSVÄRDA BLOGGAR

Ja detta va inte lätt för jag hade velat dela ut till er alla. Men nu är det 2 o så fick det bli..


 


 



Min första award ger jag till Blessing för hennes mycket läsvärda bloggar. Samt vänskap. En otrolig medmänniska. Tack för att du delar med dig.


 


 


 



 


Min andra award ger jag till Optimist. Även här för hennes mycket läsvärda blogg. Samt vänskap. En otrolig medmänniska. Tack för att du delar med dig.


 


 


Reglerna:


1. Du som har mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.


2. Ge den vidare till 2 andra bloggare dock inte till samma som du fick den av & länka gärna till deras blogg.


3. Lämna ett meddelande i deras blogg, så de vet om att de har fått awarden


 




 


Eftersom jag skrev namn på mina awards så gjorde jag 2 utan namn i fall någon ville dela ut  =)


 

6 kommentarer:

  1. Gud vad duktig du är med allt, var inne och läste på blogg förklarningar, där du enkelt förklarar allt. Du har ju lagt ner jätte mycket tid och jobb, och det är ju jag glad för som inte hajar något:-) Kram och godnatt/Kaisa.

    SvaraRadera
  2. 'How clever are you'.....Jag skulle vilja 'låna Dig' ett par dagar så Du kunde förklara mystiken med dessa datorer.... Har nog nästan fattat i alla fall vad som ska göras för att få bild i bloggen tack vare Din smarta förklaring och bilderna som visar vilka knappar man ska trycka på. Ha en bra vecka.. Kram från London

    SvaraRadera
  3. De är fina i sina bloggar o att dela sin vardag o så med oss! Kul tycker jag! Kram anneli o ha en ny fin vecka nu!

    SvaraRadera
  4. Å så fina kort du gjort männska..Jag du är nog duktigast av alla här med din dator..Kramen Bless

    SvaraRadera
  5. award av mej ;) kika in hos mej så får du se.. Kramis

    SvaraRadera
  6. Så rörd jag blir. Jag lånade en bild av dig, eftersom du var så snäll och gjorde en extra. Du är helt suverän med att fixa till så att det blir snyggt. En stor eloge till dig. Kram.

    SvaraRadera