Bloggintresserade

måndag 26 januari 2009

GUESS WHAT ?

 


Jo men visst va de rätt. Sova ? Vad är de ? Är det nåt man kan äta ?


Jag är så trött, sov ju dåligt natten som va oxo, o jag sov inget på dan heller.


*gäääääääsp* *suck* Pyyyyyyyyys ojsan där gick visst luften ur mig. Ja inte där bak i alla fall =)


Jag höll faktiskt på att somna innan vid 4 tiden men vaknade av att jag skrattade högt o sa att det funkar visst om man gör rätt.


Men vad det gällde har jag ingen aning om.


Bilderna hade visst inte blivit godkända än, hoppas att dom blir de för det tog en bra stund att spara ner till datorn, ladda upp dom här o lägga ut dom.


Jag ska se om jag kan trötta ut mig med Harpan.


Hoppas att ni har sovit gott.


Ha en bra dag.


Puss I Pannan


 

5 kommentarer:

  1. Sov nu istället om du kan/får! O skratta på, det är ju härligt vetja hahahahahaah! Kraaaam! glutta in hos mig när du har tid!

    SvaraRadera
  2. har också vaknat ibland och gapskrattat,, men har inte en aning om vad jag skrattade åt,,men det spelar ju ingen roll:)
    tog några bilder.Tack och kram

    SvaraRadera
  3. Du får lite sömn mitt på dagen! Sov sött, bloggen o vänner försvinner inte :-) Kram!

    SvaraRadera
  4. du har gjort här på datorn, du är otroligt duktig. Jag är glad då jag lyckats få in lite bilder från min kamera. Hoppas att du har fått sova lite i dag, så att du kommer ifatt. Kram.

    SvaraRadera
  5. christinas tyck o tänk26 januari 2009 kl. 19:02

    Här en som sover ett par timmar åt gången, ibland är jag så trött att jag somnar över disken, tar en lur och sedan är det kört på natten, sover vid 12 vaknar vid två somnar vid 4 och vaknar vid 6, för att sedan gå igång för dagen, men vad gör man åt det, finns det nåt mirakelmedel??

    SvaraRadera