Bloggintresserade

fredag 23 januari 2009

Era goa kramar =)

 


Natten som gått va precis likadan som dom andra nätterna. Jag somnade inte förrna tidigt i morse igen. O har varit vaken ett par timmar nu.


Klockan är inte mycket men jag är jättetrött, fryser o är yr. Jag vet inte om jag ska lägga mig en stund o försöka sova eller om jag ska försöka vara vaken till kvällen ?


Det är bara de att jag blir övertrött så det blir ännu värre. Ja valet är ju redan gjort =)


Det blir sängen en stund. Måste försöka ta mig till Ica o handla lite hundmat o mjölk. Jag behöver mer men jag orkar inte tänka på vad det är nu.


Tack för alla era goa kramar dom värmer såååå otroligt mycket. Jag skriver mer sen. Nu snarkar jag snart  =)


Ha en härlig dag o en trevlig helg.


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar