Bloggintresserade

lördag 31 januari 2009

Teddy tittar på mig som om jag inte vore klok =)

 


Men hur svårt ska de vara att ge Teddy rätt matskål ?


Nu har jag förberett mig för en dusch, sen skulle jag äta lite frukt o avocado...


Jag har frysta jordgubbar o lite annat gott. Jag går här o pratar med Teddy för han har inte fått sin kvällsmat .


Jag ville inte väcka honom han sov så gott.


Så jag frågade om han ville ha lite mat o det såg jag ju att han ville.


Stod o plockade i köket, sjöng en liten truddilutt. Tog tallriken o sa titta va gott mamma har till dig,, komkom får du namnam...


Teddy följer efter mig så duktigt...


Ställer ner tallriken o hör hur han muffar, o muffar igen.


Va är de säger jag,, vill du inte ha din mat ?


Fnyyyyyys.


Jag tittar o ser att jag har ställt ner jordgubbarna, de är väl inte konstigt att han inte vill ha då.


Ja de man inte har i huvet får man ha i benen..


Jaha nu är det visst nåt på gång, nu gnäller han som han brukar göra när han ska spy...


Hej hopp o Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar