Bloggintresserade

fredag 16 januari 2009

Hörre Tobias Karlsson jag vill känna mig speciell.

 


Jag saknade Mojje i Let´s Dance. Men jag får väl säga att Niklas va bra för att vara första gången.


Jag tyckte att Linda såg läskig ut när hon dansade. Hon påminde om vissa gamla fyllkärringar som dom ser ut när dom står o dansar med sig själv på dansgolvet o flirtar med dansbands killarna.


Tony blev allt lite förälskad i Magnus hahaha, det blev lite röda kinder på honom... Ja på båda. Men han dansade faktiskt bra Magnus.


Elisabeth o Tobias, ja Elisabet hon va både bra o mindre bra. Frisyren va mycket bättre så här på henne. Men jag bara älskar Tobias Karlsson . De va som juryn sa, att han  l yf t e r  verkligen fram sin dam. Det har han alltid gjort. Han kan nog få vem som helst att känna sig speciell... Hörre Tobias,, kom hiiiiiit o håll om mig.


Han påminner lite om min kompis Janne, sprallig, skrattar o ser ut som bambi på hal is ibland  =)


Carl-Jan, ja vad ska man säga om honom. Han är ju alltid glad o kämpar, jag gillar honom..


Morgan är duktig, han såg lite busig ut efter dansen när håret stod på trekvart.


Kitty, jag förstår inte varför hon ska tjata för ? Hon borde ju ta till sig av kritiken hon får. Sen tror jag att hennes kläder inte är så populära hos juryn. Jag tycker att hon hela tiden ska göra sig lite mer av en pajas än att göra ett rejält försök.


Hasse Nasse konsum kasse ,, ja säga vad man vill, dansa är inte det bästa han har gjort, men han är charmig...


Isabella alias blondinbella.. Njae, i mina ögon känns hon bara som en BRATZ,,, sorry


Magdalena, hon är ju snygg, läcker klänning men de va mindre läckert när den åkte av. Dansen va sådär. Både bra o mindre bra.


George, för att vara boxare så är han duktig. Men absolut inte den bästa.


Laila, Laila, herregud människa så snygg hon är. Vilka ben, vilket leende, klänningen, dansen, ja allt. Dom andra får passa sig för henne. Hon ägde dansgolvet.


Ja jag vet inte vem som kan tänkas att åka ut ?


Linda ? Elisabeth ? Eller Carl-Jan ? Hasse ?


Tufft !!!


Mojje, krya på dig.


 


Rätt åkte ut........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar