Bloggintresserade

söndag 25 januari 2009

JAG GJORDE DE IGEN =)

Ännu ett bevis på att jag är helt kolad idag. Det är så slött på nätet så jag tänkte att jag skulle kolla om det hjälpte att jag stängde av dosan till mina betal kanaler på teven. Ah ja ni vet vad jag menar..


Jag hade börjat skriva på ett nytt inlägg o hade kommit en bit så efter de kom jag på iden att stänga av teve kanalerna , sagt o gjort. Jag går tillbaka hit sätter mig o ska fortsätta skriva när,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ALLT försvinner. Baaaaaahhhhh,,, jag blir tokig. Sidan kan inte visas, msn stänger ner, ja allt puts väck.


Går ut o tittar o se att jag har stängt av modemet till INTERNET istället............ Moi ,,,,, oui moi.................


De va inte konstigt att inte TPTESTET inte funkade heller. Så jag fick starta om allt.


TPTESTET gjorde jag igen o kom upp i 11,39 Mbit/s , så lite skillnad gjorde det. Men inte tillräckligt.


Jag ska ha en hastighet på 24 Mbit/s tror jag de är.


Så är de med de som de är me de som är.


Sa den blinde till den döve när den lame hoppar höjd.


Kanske bättre att ställa den i stillhet i stallet istället ?


 


Ja då börjar jag om igen med bilderna. Men jag orkar inte skriva de som jag gjorde innan jag stängde av allt  =)


Rohde o jag när vi va på A6.


Detta är på sko kanonen. Precis innan jag tog bilden så såg de ut som hon stod o pratade med en spegel.. ( personalen fick sig ett gott skratt )



 


Hon hittade till slut ett par skor som hon köpte, men den bilden blev så suddig så den kastade jag. Däremot gillade jag dessa, men såna styltor kan varken jag eller Rohde gå med. Då bryter jag benen.



 


Måste säga att de va väldigt lite folk på A6, dom kände väl på sig att vi skulle komma =)   Jag blir så fruktansvärt yr av alla smålampor som hänger i taket, så jag kan virra till de så jag inte hittar ut  =)



 


På vägen hem så frågade jag om hon va sugen på pizza.. Så vi stannade till på MIN pizzeria till mina bagare  =)



 


Om ni har vägarna förbi så fråga efter Anneli Special, den är supergod  =)  Jag har en egen pizza =)



 


Här är kungarna av pizzeria land  =)



 




Baka baka knåda knåda vips så blir de Anneli special...


 



 


Tänk att få hela köttrullen i skallen... Den väger några kilon.. Dom va tvugna att lyfta den båda två  =)  Ni får träna lite så ni orkar haha


2 kommentarer:

  1. Ja på bilden va dom inte så fina som när jag såg dom i butiken. De blev inget köp , jag håller mig hellre på marken, då blir fallet inte så högt =) kram

    SvaraRadera