Bloggintresserade

torsdag 15 januari 2009

AWARD

 


Titta här vad roligt. Jag har blivit tilldelad en till award från


Christinas tyck o tänk med motivering ;


 


Så vill jag oxå ge en award till farmor anneli för att hon så generöst delar med sig av sitt liv, tack för det framor anneli du är mer än värd en award.



 


Ett stort tack av hela mitt hjärta...


Många goa kramar till dig.


Så nu är det 2 till som jag ska dela ut till, men det är jättesvårt för jag vill ge alla...


Jag lägger ut reglerna så länge.


1. Lägg upp en fin bild på din sida


2. Ge den vidare till två andra bloggare dock ej till den du fått den av. skriv en rad varför du delar den till just din utvalde bloggare.


3. lämna ett meddelande till de du valt att gå in på din sida för att se ditt val.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar