Bloggintresserade

fredag 30 januari 2009

IS GATA =/

Hualigen de är inte lätt att promenixa när de är isgata.. Rohde höll på att sätta sig en gång ungefär här där jag tog bilden.


 



 


Själv va jag på väg att gå ner spagat 1 ggr, slant ett par gånger, o höll på att sätta mig 1 ggr precis utanför mitt när vi va ända hemma.


Har kollat bilderna lite nu, ska lägga ut dom. Vissa blev väl bra. Ja ja dom blev ju faktiskt som dom blev =)


Såg precis Kitty dansa, o det gick ju jättebra för henne den här gången. Inte illa.


De finns lite fler bilder för den som vill.


 


NÅGRA NYA BILDER


 


Puss I Pannan


 

4 kommentarer:

  1. tog denna bilden??

    Kram

    Kai///

    SvaraRadera
  2. ja man kan nästan tro de. Jag tänkte att ni skulle få jobba lite med nackmusklerna OM ni ville se bilden hahahaha... kram

    SvaraRadera
  3. Då fick du vara med i det ena i allafall. Godnatt o sovgott! Kram.

    SvaraRadera
  4. Ja du de blev dans på isen =) Morgan va grym ikväll. Snart dags för duschen, jag kommer visst aldrig in dit.. Sov gott o kramelikram

    SvaraRadera