Bloggintresserade

söndag 18 januari 2009

DRUNKNAR =/

 


Jag har sån respekt för vatten. Jag är fjantig, jag kan inte dyka eller va under vattnet utan att hålla för näsan t.o.m då får jag panik. Så de blir snabbtundermedhuvetouppigen ... Farligt farligt.


Jo då, jag älskar oxo vatten, jag älskar att hoppa i vattenpölar, särskilt när Tilda är med då brukar jag hoppa i så det skvätter på henne. Ja jag får ju givetvis tillbaka, men det gör inget.


Vattenkrig älskar jag. Det brukade jag ha med gårdens ungar. Fram med vattenslangen sen kör vi. Medan som har små vattenpistoler, det tycker jag är rättvist hahaha.


Jag vet ingen som är så klantig som jag är. När jag duschar så 8 av 10 gånger får jag kallsupar. Det blir ju så. När jag shamponera håret så måste jag blunda o det går inte så bra för jag blir så yr o då måste jag ta en snabbtitt. Då får jag shampo i ögonen så de svider automatiskt så öppnas både mun o näsa sen är det kört. Host host host - yrsel.


Härom kvällen så pratade jag med Rohde i telefonen samtidigt som jag tog min medicin. Den måste jag skölja ner med vatten. Jag va törstig så jag ville ta lite att dricka först , medans jag klunkar på så blir de nån slags hickrap o jag hann inte svälja vattnet . Vad jag gjorde eller HUR jag gjorde har jag ingen aning om för jag fick en KALLSUP o vattnet rann ut genom näsan.


Jag har ALDRIG fått en kallsup när jag dricker något. Men nu vet jag att jag kan de oxo, så jag får passa mig haha.


Jag får nog börja med att stänga munnen när jag är ute i regnet, jisses de är ingen som vet vad som kan hända ?


Har suttit o lagt in lite bilder igen på min fotosida. Kolla in om ni vill.


NYA BILDER MIN FOTOSIDA


Dom ligger under dom olika albumen.


Nu ska jag ta 4 liter medusin o lägga mig , jag är mega trött o har skit ont.


Ja de va ju de med awarden, jag har inte glömt bort de, dom kommer...........


Sov gott


Puss I Pannan


 

6 kommentarer:

  1. JO det finns nog bara en som kan lyckas med att få en kallsup i duschen..DU
    Hur tusan bär du dej åt??
    Att vattnet kan komma ur näsan vet ja
    om man dricker och ska hosta samtidigt
    DET kan ja..ha ha
    Ta det lugn vännen
    det är ingen brådska med att häva i sig vatten
    du hinner få i det innan du dör av törst..ja lovar
    Pöss i örat å kramen

    SvaraRadera
  2. Fina o roliga! ögonbilder du har tagit illena! kram till dig o må så gott i vattnets drömmar,hick!

    SvaraRadera
  3. Jag menar vatten och bada i sjön uuame . Det är så kallt urraburra. och så kan jag ju bli biten av nöe könstig där under ytan..Hehehe..Dö! Jag kan tom sätta i halsen när jag skall svälja utan anledning..Jag är helt enkelt utbränd ända in i svalget tror jag..:-) Bless på dig

    SvaraRadera
  4. inte veti nönstans !!! Ha hahahaha KRAM !!!!

    SvaraRadera
  5. Mmm de finns inte många som gör som jag =) Jag har ingen aning om vad eller hur jag gör. Jag lovar. Jag va väl rädd att någon skulle ta vattnet ifrån mig... Jag får börja med en badring när jag ska duscha hahaha kram kram o pussen

    SvaraRadera
  6. Ja du, det är minsann inte lätt alla gånger. Jag förstår inte hur jag bär mig åt. Oj nu börjar Hem till gården... Ha en toppendag kram kram

    SvaraRadera