Bloggintresserade

söndag 11 januari 2009

Riktiga karlakarlar

Ja då fick bonde-Magnus sin söta Emma. Hon va vacker som i en saga.


Vad jag undrar är varför expressen har börjat skriva sex bonden Magnus ? Ja de va nåt med sex i alla fall. Har dom haft sex i teve ? Eller är han sexig ?


I mina ögon är han inte sexig, han är absolut inte min typ. Jag tycker att han är mer åt det "slemmiga" hållet.


Killarna här nedanför,,, de är riktiga karlakarlar de... =)


Tänk om det kunde sluta blåsa. Det känns som skelettet ska falla ihop som ett sånt där plockepinn spel. Leder o muskler värker som tandvärk.


I början av 90 bröt jag fotknölen (insidan). Jag gjorde en riktig Brolinare o satte mig på foten med insidan ner mot marken o tårna pekandes åt vänster. Det lät som en seg björkkvist gick av. Skit samma, där har jag oxo jätteont av nu.


Jag har haft ont där ända sen de hände, men nu gör de rejält ont. Hmm kanske därför foten är svullen ?  Ja de kom jag o tänka på nu.


Tur att jag har nåt i skallen.


Ha en underbar dag, blås inte bort.


O jag kan fortfarande inte svara på mina mail här inne. Där går de liksom inte logga in, bara här o de är väl tur att det går  =)


Puss I Pannan


 


" target="_blank">,

1 kommentar:

  1. ÄH! Vad du snackar skit gummsan
    DU är ju bara *avis* på Emma
    Du skulle nog gärna vilja vad med honom på höskullen..
    JOHO..förneka det inte..asg
    Pöss i örat

    SvaraRadera