Bloggintresserade

lördag 10 januari 2009

"RENSA" UT MAFFIAN

 


God morgon. Har precis varit ute med Teddy, usch vilket tråkigt väder det är.


Grått, trist o slaskigt. Jag vill ju ha fint väder så jag kan gå ut o fota lite...


Jag somnade till inatt o sov ca 2 timmar. Sen vaknade jag av min värk. Små kramper överallt, vader o fram på låren bla.


Så de är bara att kuta runt i lgh. Sen la jag mig o kollade på teven. Jag tror att klockan va ungefär 7 när det handlade om apor. De va en nyfödd unge som blev sjuk o slutade amma. Man såg hur förtvivlad mamman va. Ungen dog men hon tog hand om den som om den fortfarande levde.


Dom sa att mammorna kan ta hand om sina döda barn i ett par månader på det sättet. Usch det är hemskt.


Jag va tvungen att stänga av, jag har jättesvårt att se sånt. Blir ju lessen då.


Det handlade visserligen om andra djurbebisar oxo =)


Men jag gjorde ett nytt försök att sova. Somna gjorde jag o vaknade o trodde att Marcus va en liten bebis igen.


I drömde om min kompis igen. Jouni, ( han lever inte längre ) jag vet inte om han o jag va tillsammans för han höll på mycket med Marcus. Tog hand om både mig o honom. Det va så verkligt, jag såg Marcus precis som han såg ut då när han va liten.


O även hur Jouni såg ut då..


Ja de va mycket mer, jag flyttade igen osv. Hamnade på en skum parkeringplats o där kom personalen från Vätterhem för att "rensa" upp maffian. Hahaha jaa, jag va skraj i drömmen.


Dom visade oss en hiss som skulle ta oss till bortre änden av Råslätt, så kunde vi smyga oss till vårt egna hyreshus där vi hade fått en lgh.


De är så rörigt så jag kan inte förklara. Men jag ser allt hur det ser ut.


Nu ska jag dyka ner i sängen en stund till  =)


Ha en härlig dag.


Puss I Pannan


 

4 kommentarer:

  1. Puss, puss (om du e tjej)

    SvaraRadera
  2. för din goa kommentar! Jag tycker att du oxå är trevlig ;) Kram

    SvaraRadera
  3. så jag får dom inte om jag är en karl ? Hahaha

    SvaraRadera
  4. Ja men de stämmer ju.. De va ju bara roligt att du fick en award.. Tänk att dom har börjat med det bland bloggarna oxo.. Ha en mysig kväll kram kram

    SvaraRadera