Bloggintresserade

torsdag 29 januari 2009

Vill Tacka Fadde ?!.

( Jag har sett ett tag nu att den här länken på något sätt har hamnat inne hos Linda Rosing. Jag försökte googla för att se hur den hade hamnat där inne. Jag har inte brytt mig ett dugg för hon är vuxen nog att göra som hon vill även att jag INTE håller med henne i hennes sätt att göra bort sig.


Men när jag hittade länken inne hos hennes DOTTER så blev jag så lessen .


VEM kan vara så elak ? Det va bland det värsta jag har sett i dotterns blogg bland kommentarer. Hur kan man bara göra nåt sånt ?


Det är ju ändå inte dottern som har gjort något.


Jag valde att plocka bort Lindas bilder här pga att länken hade hamnat i helt jävla fel blogg.


Nu får ni i stället hålla tillgodo med buttericks köpe bröst.


Viss text plockar jag oxo bort för dotterns skull. Fy fan för vissa vad ni är elaka som ger er på en tonåring. )


 


Ja där slant tungan, det gäller att ha den rätt i mun =)


Den grodan kommer du inte ifrån hahaha,, de va lite kul faktiskt.


Linda säger att hon blir generad, ja de kanske hon blir. Jag skulle absolut bli de, eller skulle jag ?  De vet man inte =)


Hur mycket kostar de att "köpa" nya tuttar ? Tänk att slänga ut massvis med pengar o sen blir de pannkaka som t.e.x på Tori Spelling , ja de finns många.


Ända tills nu har man sett Linda Rosing tuttar som "perfekta" Ja inte jag , för dom ser "köpta" ut, vissa tycker om de, andra inte.


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


Nää tacka vet jag mina hängisar, jag älskar mina flickor =)


 



 


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX



 


Det hade ju varit en sak om man kan knåda dom tills dom blir perfekta.. Som tårtan här. Då tar jag hellre den än ett par som jag ska dras med livet ut.


KOM ihåg nu att jag menar inget som helst illa med skönhetsoperationer. Det är upp till var o en. Allra helst dom som mår dåligt över att dom kanske inte har några bröst alls, det kan jag förstå . Jag skulle inte känna mig hel om jag måste ta bort mitt/mina bröst.


Nu ska jag läsa vidare o surpla upp resten av mitt kaffe. Det är andra dan som jag tycker att de smakar blaskigt  =(


 



DESSA BILDER TOG JAG INTE BORT FÖR JAG TYCKER TÅRTAN VA FRÄCK.......



 


expressens bilder

2 kommentarer:

  1. Behövs det?
    Trodde det bara var rätt efter jäsningstiden det var nödvändigt.

    Kai///kn...nej...kram.

    SvaraRadera
  2. Du är för skön med dina inlägg!
    Blir på så gott humör att läsa din blogg.
    Kram

    SvaraRadera