Bloggintresserade

tisdag 13 januari 2009

Mina 2 ( 4 ) utmärkelser

Ja då ska jag dela ut mina 2 ( 4 ) utmärkelser. Det är inte lätt o inte roligt heller för jag vill ge till alla eftersom alla har något att säga med sin blogg.


 


SMÅLANDS INDIANEN ;  Har inte följt din blogg så länge, men den är mycket läsvärd. Sen beundrar jag dig för den positiva människan du är, trots att du får kämpa varje dag. Vi håller alla tummarna att du ska få må så bra du bara kan.


 



 


 


Lotten ; Har en blogg värd att läsa. Hon delar med sig av sin vardag. Trots sitt kämpande så har hon oxo en positiv sida som smitar av sig.


 



 


Och reglerna är:
1.Du som mottagit ska lägga upp en bild på den.
2.Ge den vidare till 2 bloggare-dock ej till den du fick den av.
3.Lämna ett meddelande till den som fått den i deras blogg,så att de vet att de fått awarden.


 


 


 


 


Busig ; Du har en väldigt underhållande blogg, med både


bilder o texter. Du är en snäll vän.


 



 


 


Mamsi ; Du är bloggarnas lilla mamsi. Du är en underbar människa och vän. Du delar med dig av din styrka o trygghet. Samt dina kloka ord.


 



 


 


Vill någon ta dessa bilderna så plocka på vettja  =)


 



 



 


2 kommentarer:

  1. för awarden den är mycket vacker och pryder nu min blogg!
    Puss & kram

    SvaraRadera
  2. Vad varm jag blir i hjärtat.Kramar om dej sååååå.Du lilla goa...
    //Mamsi

    SvaraRadera