Bloggintresserade

torsdag 22 januari 2009

Lagom eller tillräckligt skulle vara perfekt

 


Lagom, skulle vara lagom bäst, eller hur ? Jo.


Ja de är som här hemma, jag pratar med mig själv för då får jag dom bästa svaren.... Oftast hahaha. Men jag får även många många bra svar från er  =)


Lagom eller tillräckligt skulle vara perfekt. Men det är antingen eller. Sova eller inte sova, värk eller hemsk värk, lite pengar eller inga pengar, stekande sol, regn o blåst.


Men vill jag att allt ska vara perfekt ?


Nä, de vill jag inte.


Därför får jag vara glad att jag sov 3 timmar mellan 8-11 i morse, att ha en hemsk värk.


Pengar ! Vad är pengar ?  Ett nödvändigt ont.


Vad jag babblar om nu, vet jag inte . Jag är så trött så jag mår illa så jag får nog lägga mig en stund. Jag hade tänkt försöka vara vaken tills i kväll men det funkar inte så för mig.


Det gjorde jag igår kväll, jag va sååå jättetrött men la mig inte för jag ville verkligen sova på natten. Så då blev jag övertrött o värken ska vi bara inte tala om, så de gör vi inte  =)


Får se om jag klarar av att klippa Teddy i dag, det hade jag tänkt göra för det behövs .


Nä nu ska jag krama kudden en stund. ZZZzzzzZzzzov gott  =)


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar