Bloggintresserade

söndag 18 januari 2009

ALFABETET I PANNAN

 


Go middag. För en stund sen åkte Liam hem. Marcus o Nina har varit o tittat på ett hus här i närheten, men det blev inget med det. Det va för mycket att göra, det va synd för på bilderna såg det perfekt ut. Men det går fler tåg.


Liam o jag har dansat o vi lyssnade på Kör, ja jag vet inte vad det heter som går på teven. Har inte sett de innan, men låtarna lyssnade vi på.


Sen pratade vi lite, han hade ganska mycket att säga idag så de va bara att lyssna =)


Efter de somnade han gott. Jag tog några bilder, jag ska se om dom blev bra sen.


Ja då va man ensam igen. Men jag hör fortfarande jollret =)


Jag somnade ju tidigt igår o har sovit nästan hela natten. Ja jag har varit uppe o gått för värken, men sen har jag sovit. Det behövde jag, jag är fortfarande trött. Men jag ska väl se till så jag inte får hela alfabetet i pannan i dag =)


Ha en toppendag.


Puss I Pannan


 


NYA BILDER MIN FOTOSIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar