Bloggintresserade

söndag 11 januari 2009

GUBBAT/GUMMAT TILL SIG =)

Det blev inte att Marcus o Nina åkte iväg så mitt lilla hjärtegull kom inte till fammoo ...


Får se om jag kan träffa dom en liten stund i dag ?


Marcus skickade den här bilden innan. Titta, mina killar  =) Jaja,, jag vet att Liam är Marcus o Ninas kille.


Men det blir ju fammoo´s kille...


Han är så duktig, julafton blev han 3 månader o han sitter så duktigt redan. Självklart med lite hjälp men ändå.


Fammoo har rätt att känna sig så stolt..


Jag tycker att både Marcus o Nina har gubbat/gummat till sig lite sen dom fick Liam  =)


Jag tycker att dom ska ta sig i kragen o roa sig lite,, gå ut o ha skoj tillsammans. Dom ska inte sitta hemma o bli gråhåriga nu . Ha lite party, ut o dansa, gå på bio, ut o ät, åk på semester en vecka eller två..........   =)


Fammoo finns ju här o tar lille knotten...


Vi får se vad söndagen har att bjuda på. Nu ska jag stänga ner "butiken" för natten.


Ja ok, de blir några harpan först .


Visst ja, jag har suttit o kollat en blogg med skit läckra bilder,, men tror ni att jag kommer ihåg vad den heter ?


NOPE !


Skickade en vänförfrågan, så jag får hoppas på ett svar; antingen ja eller nej, då hittar jag tillbaka dit.


Sweet Dreams


Ett par nya bilder har jag lagt in min fotosida


 


Puss I Pannan


 


2 kommentarer:

  1. Ska du köra ut dom stackars föräldrarna? Vet nog att det är lilla själviska fammo som vill ta hand om knotten själv,hehe.Du är avslöjad bara så du vet.*Skrattar * Kraaam från mamsi

    SvaraRadera
  2. Ja du, egoisten i fammoo vill ju gärna de.. hahahahaha... Du ser ju att de går inte motstå en sådan söt liten pussis... Hans föräldrar är rätt goa dom oxo =) Han har tur som har dom. Ha en härlig dag kram kram

    SvaraRadera