Bloggintresserade

söndag 18 januari 2009

VILKA DRÖMMAR

 


Ja, jag gick ju o la mig innan när jag skrev att jag skulle de. Har bara varit vaken två ggr för att jag drömmer så konstigt.


Jag sa till Anita igår tror jag de va att jag orkar snart inte sova. Jag bara drömmer om en massa karlar som jag träffar.


O jag har varit ute så jag har inte vetat alls vad jag är nånstans. Jag har inget lokalsinne, men allt är så mycket jobbigare i drömmarna.


Jag hade inga skor på mig så jag fick ett par höga styltor o jag kunde knappt gå med dom. Jag kom till ett ställe där folk va helt galna för de va jakt säsong. De va skunkar o en massa djur som jagade mig.


Jag försökte fråga om vägen hem o dom lurade mig hela tiden så jag kom högre o högre upp.


När jag hade nått toppen så fanns där en liten stuga, ja den va inte större än en korv vagn som dom sålde glass i.


O jag frågade henne om hon hade sett mina skor.


Hon sa till mig att titta längst ut på klippblocket, men det vågade jag inte. Jag sa till henne att jag va höjdrädd.


Ja de är väl inte så konstigt sa hon, när du går med ett par styltor. Men dom hade jag bara för att slippa alla djuren som följde mig.


Förutom allt detta så fanns det olika karlar på hela vägen som jag färdades, o man kunde tro att jag "löpte".


Jag är helt slut, jag orkar snart inte sova heller  =)


Nu ska jag försöka somna om o hoppas på att jag får vara ifred i drömmarnas värld  =)


Ja de va så mycket mer, men det är mest suddigt.


Ja visst ja, de va ju någon som tog Teddy ifrån mig, usch vad hemskt. Men han ligger i min säng o sover gott.


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar