Bloggintresserade

måndag 16 juli 2007

Vilken Dag













 

Oj oj oj vilken underbar dag

Har precis kommit hem från kalaset. Vi har grillat o ätit jättegott. Syrran hade bakat tårtan från scratch... Muuuums

Sanna va nöjd med presenterna, allt va frid o fröjd.

Jag trodde först inte att jag skulle komma iväg som vanligt. På morgonen när jag gick ut med Lilleman så ryckte han till i kopplet o jag va inte med på de, så det slet till i axeln o nacken så jag har jätteont. Men det har gått bra ändå.

Sanna,Sandra, o Cilla åkte moppe in till stan. Skulle gå på Mc Donalds o spana killsen....

Linus åkte till en kompis o ska sova där inatt, o Tilda sover hos mormor igen. Så nu är syrran med man ensamma ...

Teddy är helt slut, vi har varit ute hela dan i värmen. Ja jag är oxå trött.

Marcus o Nina kunde inte komma, det va tråkigt. Men båda jobbade.

Har tagit lite bilder, så jag ska strax kolla hur dom blev.. Måste säga att det är lite nervöst i fall alla blir lika gryniga som dom i går. Då blir jag besviken.

Hoppas att ni har haft en härlig dag.

Tittar in till er lite senare.

Puss I Pannan

 

3 kommentarer:

  1. bloggen avslutad16 juli 2007 kl. 22:58

    dig en skön kväll,. och en natti natt när det blir dax,. kram

    SvaraRadera
  2. att det blev så bra i dag! Tråkigt med det onda bara. God natt på dej och sov så gott!

    SvaraRadera
  3. det är så kul att ta bilder och tjöta med nära o kära Hoppas bilderna blev bättre/Natti B

    SvaraRadera