Bloggintresserade

söndag 15 juli 2007

Tamt tamt o ännu tamare













 

God eftermiddag

Har ni sovit gott i natt ? Jag har sovit mycket bättre än jag har gjort den sista veckan.

Solen tittar fram korta stunder, men det blåser som 17 ute.

 

Har suttit o kollat på firandet av Viktoria. Herregud säger jag bara.. Tamt tamt o ännu tamare....

Jag fattar inte hur dom kunde ha dom båda som programledare ?

Jag tycker inte att det va nåt direkt firande till Viktoria.

Artisterna är ju bra, men tyvärr så lät de mesigt , jag vet inte varför. Dom överröstades av pianot så man hörde knappt va dom sjöng.

Att inte Carola tar det lite lugnt på scenen , det händer ju alltid nåt när hon står där. Kastar hon inte blommor så Faller hon pladask Näää, inget av de föll mig i smaken.

 

Nu ska jag ladda diskmaskinen, sen kommer Tilda o Linus, tänkte ha Tilda att slava lite när inte storsyrran gjorde de. Om jag ger henne en liten peng så kanske hon vill ta o sopa golvet lite =)

Hmm kanske ska kolla om jag har några lösören först.

Annars går jag in o rensar mammas plånbok =)

Tittar in lite senare.

Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. Inte titta på sånt, tittar hellre på en kriminalare eller dokumentär.
    När jag hinner då förståss,tycker så mycket är kul så jag har svårt att hinna med.kram Trulsan

    SvaraRadera
  2. Nää jag tittar inte på sånt heller utan jag kollade reprisen bara för att alla har sagt att de va urselt. O det va verkligen urselt.. Pinsamt va de. Tittar hellre på dokumentärer oxå. Kramelikram

    SvaraRadera