Bloggintresserade

fredag 6 juli 2007

Ja o nu skiner solen =)













 

Hahahahaha ni är la för goa...

Jag ligger inte sömnlös pga Expressen... Men jag blir fruktansvärt förbannad att det jämt ska strula..

 

Jag ligger sömnlös pga min värk, jag har fibromyalgi o den är bara för jobbig.... Så inget gnäll mer om den. Somnade tidigt i morse igen. Men nu har jag sovit på eftermiddagen o det va skönt.

 

BLESSING - jo jag tycker att vi kan skriva till expressen o klaga. Annars kan man byta blogg. Jag har en i reserv, men INTE här inne, utan HÄR...

 

Jag förstår inte varför dom inte kan gå ut till sina medlemmar o säga hur läget är. Dom borde ju ha ett system där dom kan skicka ett massmail till oss. Dom talar ju om vilka fördelar det är med att vara MEDLEM !!!!!

 på dig oxå  =)

 

NYFIKEN I EN STRUT,, ja du datorn/internet betyder mycket för mig, ja som för många andra. Men än så länge tar det inte över.. ÄN... Även att jag är beroende.. Ja ok jag sa de... Första steget klart hehe..

 

Har varit ute nyss med tack o lov så gjorde han de han skulle... Inge tjatande att han MÅSTE babba... Nää han va duktig hahaha..

 

Men det såg rätt mörkt ut.. Han fick sköta sitt i farten

 

 

Ja visst ja,, jag fick ett från Tittarombudsmannen han Janne på tv 4.. Trodde först att de va ett kärleks brev. Men de va de inte  =)

Ok jag skickade ett till honom för ett tag sen o frågade varför dom alltid måste skriiiiiiika för förbannat på Nattliv. Han tog de nog inte så bra, för han skrev bara

 

- Ska framföra din kritik.

 

Det måste dom ju kunna ta. Har ni sett de på nätterna ?

DOM ÄR HEMSKA.

 

Nu ska jag sätta på lite . Sen ska jag se om jag kommer runt till er i dag......

 

Jo visst ja,,, KVAST HILDA,,, du kan ju lägga in bilder.. Är det mallarna som du menar ?

Jag ska lägga ut dom här oxå, med en förklaring... OK...

 

Puss I Pannan

 


 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar