Bloggintresserade

söndag 8 juli 2007

Jordgubbar-grädde-glass Mumma










 

Ja då har jag tittat lite på tv. Men jag vet inte vad det är jag har tittat på...

 

Har zappat fram o tillbaka, de va nåt på tv 3, men de va bara skit.

Har inte kollat tidningen än om det är nån bra film.

 

Mmmmmm jag har ätit jordgubbar, glass o grädde nu..

Snacka om att de knorrar i magen. Kunde skippat glassen o grädden, men det är så gott.

 

Har fått stänga igen alla fönster för det är fullt med mygg o knott.

Jo visst ja,, jag har gjort nåt i kväll. Men jag kan inte säga nu vad det är, för jag vill kolla så att allt stämmer först..

 

Men det är nåt jag verkligen vill hehehe

 

La in kalendrar om det är nån som vill ha oxå.. Klicka på länken här under.

 

Har inte kunnat komma in till er nu, nåns profil gick bra, men sen kom jag inte längre.

Kunde i alla fall svara på ett PM.. Tur de, för de va kramar o pussar så det räckte i några timmar 

 

Nu har Lilleman parkerat sig över hela sängen, så nu ska jag försöka krypa ner o lägga mig som ett  S   ,,, vill inte flytta på honom när han ligger så gott.  Får passa på att mysa när han vill.

 

Det brukar bli så tomt i sängen när han inte har kommit o lagt sig där, så oftast hämtar jag honom 

 

Sussa gott allesammans

 

Tittar snart in igen o se om jag kan besöka er..

 

Puss I Pannan

 

 



2 kommentarer:

  1. ...och glass...mmm...Hoppas att Du sussar så sött!

    SvaraRadera
  2. gubbar är gott.. O näää jag sover inte *suck* Sov knappt en timme, sen har jag kollat lite på tv. Hoppas du sover gott kram kram

    SvaraRadera